X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 بهمن 1396, 07:18
کد خبر: 25871
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد/ ذوب‌آهن به کمک همشهری می‌آید

سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد/ ذوب‌آهن به کمک همشهری می‌آید سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد/ ذوب‌آهن به کمک همشهری می‌آید
تیم سپاهان برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان، نباید لغزشی در دیدارهای آینده داشته باشد و مصاف با پالایش گاز ایلام و کسب پیروزی در این دیدار، به منزله شروع حرکت این تیم برای دست یابی به جام خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، روز پنج‌شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف دنبال می‌شود.
تیم سپاهان که با پیروزی برابر شهرداری بم، شرایط در صدر جدول رده‌بندی را به سود خود کرد و با تیم صدرنشین هم امتیاز شد، در هفته‌های پایانی لیگ، برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند.
شاگردان سمیه شهبازی که در نیم فصل با رتبه سومی به کار خود پایان دادند، در ابتدای نیم‌فصل دوم با تساوی مقابل حریف همشهری کار را شروع کردند اما روند امتیاز از دست دادن دو تیم کرمانی و بردهای متوالی سپاهانی‌ها باعث شد تا شرایط به سود این تیم شود.
سپاهان در نخستین فصل حضور در لیگ، شانس قهرمانی دارد اما نتایج هفته‌های باقی مانده تعیین کننده است و هر کدام از 3 تیم صدرنشین لغزشی داشته باشند، رقبا از آن استفاده می‌کنند.
در یکی دیگر از دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن به دیدار شهرداری سیرجان می‌رود و نتیجه گرفتن این تیم برابر حریف کرمانی، به سود تیم سپاهان خواهد شد.
به گزارش فارس، برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه 19 بهمن
سپاهان – پالایش گاز ایلام
ذوب‌آهن اصفهان – شهرداری سیرجان
شهرداری بم – همیاری آ.غربی
آذرخش تهران – نماینده فارس
پارس جنوبی بوشهر – استقلال خوزستان
خیبر خرم‌آباد – راه‌یاب ملل سنندج
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها