X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 بهمن 1396, 19:09
کد خبر: 25906
خبرنگار: lark
نظرات: 15

باید راهکارهای افزایش اعتماد به نفس را استفاده کنیم

ابراهیم زاده: به هواداران‌مان دست مریزاد می‌گویم

ابراهیم زاده: به هواداران‌مان دست مریزاد می‌گویم ابراهیم زاده: به هواداران‌مان دست مریزاد می‌گویم
سرمربی سپاهان می گوید بازیکنان تیمش باید برای رسیدن به روند دلخواه سپاهان تغییر کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، منصور ابراهیم زاده بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: قبل از بازی، باید به هواداران تیم مان دست مریزاد بگویم که تیم را همراهی و کمک کردند. باید ارزش این کار را بدانیم. مسئله دیگر تجهیزات و امکانات ورزشگاه نقش جهان است.
او درباره بازی تیمش گفت: ما برنامه ریزی شده عمل کردیم و در طول مسابقه موقعیت های زیادی داشتیم اما خوب استفاده نکردیم. اگر نسبت به بازی قبل مقایسه کنیم می‌بینیم که موقعیت‌های بیشتری داشتیم. باید این روند ادامه داشته باشد تا به شرایط دلخواه سپاهان برسیم. برای رسیدن به این روند همه باید تغییر کنند. بازیکنان باید بدانند در چه شرایطی از بازی هستند تا نتیجه دلخواه را بگیریم. واقعیت این است که تیم نفت آگاهانه وارد زمین شد و در طول مسابقه چهار تا شش نفر را در خط دفاع داشتند و عمده حملات شان روی ضدحمله بود و قصدا داشتند توپ را به آل کثیر برسانند. آل کثیر خوب عمل کرد و یک ضربه هم زد که دروازه‌بان گرفت. ما می‌خواستیم در نیمه دوم به گل برسیم. باید بیش از این کار کنیم و بازیکنان را آزاد کنیم تا بهتر از این کار کنند.
سرمربی سپاهان درباره استرس زیادی که روی بازیکنان سپاهان در اواخر بازی وجود داشت، اظهار کرد: نکته خیلی خوبی بود. من گفتم که باید درون خودمان تغیر به وجود بیاوریم؛ یعنی سعی کنیم استرس را از خودمان دور کنیم. باید راهکارهای افزایش اعتماد به نفس را استفاده کنیم. در همین راستا یک روانشناس در کنار تیم هست و از این هفته فشار کار را بالا می‌بریم و باید به این مسئله توجه کنیم. دو هفته بازی نداریم و فرصت خوبی در اختیار ماست. بازیکنان هم باید باور کنند که این اتفاق رخ می‌دهد. تمام تیم‌هایی که مقابل سپاهان بازی می‌کنند، می‌گویند باید خوب دفاع کنند تا از اشتباهات ما استفاده کنند. ما در این بازی سعی کردیم، اشتباهات خودمان را کم کنیم.
ابراهیم زاده درباره جذب بازیکن در هفته‌های باقی مانده لیگ گفت: از نظر قانونی، بازیکنان فیفایی کسانی هستند که شما می‌توانید در طول فصل این بازیکنان را جذب کنید. قبلا اینطور بود که می شد دو بازیکن فیفایی را جذب کنیم. دنبال این هستیم که این دو بازیکن را جذب کنیم. مسئولان باشگاه در نیم فصل فکر می‌کردند مسعود حسن زاده می‌تواند به تیم اضافه شود اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان متعددی را زیر نظر داریم.
او در واکنش به اینکه آیا باشگاه مسعود حسن زاده را کنار گذاشته است، گفت: نه اینطور نیست. باشگاه فکر می کرد می تواند حسن زاده را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و ما مهاجم دیگری را نگرفتیم. در هر بازی ما چند بازیکن را نداریم چرا که بازیکنان کارت می‌گیرند. این کارت گرفتن ها هم ناشی از استرس زیادی است که روی بازیکنان است. برای بازی بعد علی کریمی را نخواهیم داشت.
سرمربی سپاهان درباره عملکرد رضا کرمانشاهی در این مسابقه گفت: داور در چند صحنه می توانست به بازی سرعت بدهد و به اصطلاح ما بازی را نگه می داشت. می توانست از برخی از خطاها چشم پوشی کند و دستور به ادامه بازی بدهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها