X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 بهمن 1396, 19:34
کد خبر: 25909
خبرنگار: lark
نظرات: 10

من ساسان انصاری را نمی‌شناسم!

نصرتی: سپاهان کمی در مالکیت توپ نسبت به ما بهتر بودند

نصرتی: سپاهان کمی در مالکیت توپ نسبت به ما بهتر بودند نصرتی: سپاهان کمی در مالکیت توپ نسبت به ما بهتر بودند
بازیکن تیم نفت تهران به درگیری‌هایش در پایان بازی با سپاهان واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نصرتی درباره تساوی نفت مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم البته سپاهان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته بود اما با تغییراتی که در کادر فنی داشتند به دنبال گرفتن ۳ امتیاز از ما بودند. ما نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودیم و خوب دفاع کردیم هرچند که آنها یکی دو موقعیت داشتند. هم ما به تیر آنها زدیم و هم آنها توپ‌شان به تیر دروازه ما خورد. شاید آنها کمی در مالکیت توپ نسبت به ما بهتر بودند.
وی درباره درگیری‌هایش با ساسان انصاری در اواخر بازی اظهار داشت: من ساسان انصاری را نمی‌شناسم! او همانی است که از کنار باشگاه پرسپولیس رد شده؟! شما باید در مورد نویدکیا، عقیلی، حسین پاپی و بازیکنان بزرگ از من بپرسید وگرنه ساسان انصاری کیست؟ او بازیکنی است که فقط ناجوانمردانه بازی می‌کند او بار چندمش است که این کارها را می‌کند. درباره بازیکنی از من بپرسید که در شأن ما باشد و جوابش را بدهم. آن زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم انصاری کجا بود؟ برخی بازیکنان تا دو گل می‌زنند به برنامه‌های تلویزیونی می‌روند و آنها را بزرگ می‌کنند. من نمی‌دانم سپاهان چگونه این بازیکنان را گرفته و همین بازیکنان را جذب کرده که اینجای جدول است. سپاهان بهترین تیم آسیا بود اما با این بازیکن ببینید کجای جدول است.
نصرتی در پاسخ به این سؤال که آیا انصاری به شما توهین کرد، افزود: او صددرصد به من توهین کرد. او از ابتدای بازی شروع به توهین کردن کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها