X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1396, 11:17
کد خبر: 25914
خبرنگار: khani
نظرات: 7

نارضایتی از عملکرد بازیکنان

اخوان:سپاهان باید از این وضعیت خارج شود و هیچ بهانه‌ای هم نداریم

اخوان:سپاهان باید از این وضعیت خارج شود و هیچ بهانه‌ای هم نداریم اخوان:سپاهان باید از این وضعیت خارج شود و هیچ بهانه‌ای هم نداریم
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: هر کاری که از دست مدیریت باشگاه برمی‌آمد برای تیم انجام داد و دیگر نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از آنا، تیم فوتبال سپاهان بعد از حضور منصور ابراهیم‌زاده در این تیم هنوز نتوانسته است شرایط خوبی را به دست بیاورد و در دو بازی گذشته با یک باخت و یک تساوی همچنان در بین تیم‌هایی که در معرض سقوط قرار دارند حضور دارد.

مسعود تابش سرپرست تیم سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط بد این روزهای باشگاه سپاهان گفت: «در یک باشگاه بعضی از کارها بر عهده مدیریت است که خوشبختانه در باشگاه سپاهان ما هیچ کم‌کاری از نظر مدیریتی برای این تیم انجام ندادیم و هر کاری که لازم بود انجام شد. در هفته‌های گذشته هم برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان از روانشناس استفاده کردیم و سعی داریم باور از دست رفته بازیکنان را به آنها برگردانیم.»

وی ادامه داد: «تیم ما بازیکنان بزرگی دارد که سابقه هر کدام از آنها را نگاه می‌کنیم، آرزوی هر تیمی است که چنین بازیکنانی را دراختیار داشته باشد. در بحث فنی هم بازی بدی ارائه نمی‌دهیم و در اکثر بازی‌ها مالک بازی هستیم اما در زدن ضربات آخر بازیکنان بی‌دقتی می‌کنند. من به عنوان سرپرست باشگاه از عملکرد بازیکنان رضایت ندارم و احساس می‌کنم خیلی از آنها در حد نام و اندازه خودشان بازی نمی‌کنند. در باشگاه سپاهان هیچ مشکلی وجود ندارد و درحالی که اکثر باشگاهها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند اما در سپاهان طلب همه بازیکنان پرداخت می‌شود و بازیکنان از نظر مالی هم در شرایط خوبی هستند.»

سرپرست باشگاه سپاهان در رابطه با عملکرد بازیکنان خارجی این تیم در هفته‌های گذشته افزود: «چند بازیکن خارجی در تیم حضور دارند که آنها هم مانند بازیکنان داخلی باور خودشان را از دست دادند. البته ما از عملکرد ابراهیم عالمه و ادموند حسنی رضایت داریم و بازیکنان تراز بالایی هستند. مروان حسین هم در خط حمله بازیکنی است که به اصرار کرانچار جذب شد و ما توقع داریم که بتواند مشکل گلزنی تیم را حل کند.»

تابش در مورد مشکلات داوری و بدشانسی که این هفته‌ها گریبانگیر سپاهان شد بیان کرد: «در بازی‌های گذشته داوری هم روی نتایج سپاهان تاثیرگذار بود. در بازی مقابل پرسپولیس، فرشاد احمدزاده باید در دقیقه 50 بازی اخراج می‌شد و این تیم باید 40 دقیقه جلوی ما 10 نفره بازی می‌کرد. در بازی روز گذشته مقابل نفت تهران هم احساس می‌کنم در نیمه دوم داور باید یک بازیکن حریف را اخراج می‌کرد. اما اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است و نتیجه نگرفتن خودمان را نباید به گردن داوران بیاندازیم.»

وی افزود: «در هفته‌های گذشته هم در اکثر بازی‌ها چند بازیکن اصلی خودمان را دراختیار نداشتیم. به عنوان مثال در بازی مقابل نفت تهران، پورقاز، نویدکیا، شریفی و علی‌محمدی که همه این بازیکنان در ترکیب اصلی حضور داشتند غایب بودند. در بازی هفته بعد هم علی کریمی را به دلیل محرومیت دراختیار نداریم. البته بازیکنان ذخیره ما هم آمادگی خوبی دارند و به خوبی می‌توانند جای بازیکنان باتجربه را پر کنند.»

تابش در مورد امیدواری این تیم برای برون رفت از بحران فعلی گفت: «ما دو هفته وقت داریم تا روی تیم کار کنیم و در تعطیلات هم کادر فنی از نظر روحی و بدنی روی بازیکنان قطعا کار خواهد کرد تا در هفته‌های باقی‌مانده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. سپاهان باید از این وضعیت خارج شود و هیچ بهانه‌ای هم نداریم. واقعا در بعضی مواقع هیچ کس نمی فهمد چرا یک تیم نتیجه نمی گیرد و در حال حاضر سپاهان به چنین وضعیتی رسید که واقعا نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم تا تیم نتیجه بگیرد. در حال حاضر هم بازیکن تیم را نمی‌توانیم عوض کنیم و فقط باید در بحث روحی روانی بازیکنان را به خودباوری برسانیم که امیدوارم کادر فنی بتواند به نحو احسنت این کار را انجام دهد.»

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها