X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1396, 12:05
کد خبر: 25917
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سریال سوریه ای با بازی دروازه بان سپاهان

عالمه: تمرکزم در حال حاضر فقط روی فوتبال و حرفه ای گری است

عالمه: تمرکزم در حال حاضر فقط روی فوتبال و حرفه ای گری است عالمه: تمرکزم در حال حاضر فقط روی فوتبال و حرفه ای گری است
دروازه بان ملی پوش سوریه و تیم سپاهان در یک سریال ایفای نقش کرده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ابراهیم عالمه، دروازه بان تیم ملی سوریه و باشگاه سپاهان اصفهان که پس از درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 شهرت پیدا کرد، در یک سریال تلویزیونی سوریه ایفای نقش کرده است.
عالمه درباره این اتفاق گفت: «من پس از اینکه حمایت ستاره های هنری کشورم از تیم ملی در حین مسابقات مقدماتی جام جهانی را دیدم، دوست داشتم یک هدیه به هنر و هنرمندان سوریه بدهم. در ابتدا انجام این کار خیلی از ذهن من دور بود؛ ولی وقتی این ایده مطرح شد، به آن علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم به عنوان یک هدیه به هنر سوریه، در آن شرکت کنم. کار در کنار این بازیگران به عنوان میهمان سخت نبود، آنها صاحبان این حرفه هستند و می توانند به درستی نقش های خود را به مخاطبان منتقل کنند. من در این سریال به عنوان ابراهیم عالمه یا دروازه بان تیم ملی سوریه حضور نیافتم، بلکه یک شخصیت دیگر هستم که نخواسته تا قبل از اینکه مردم کارش را ببینند، کشف شود.»
سریال «اتاق 14» که به کارگردانی عمار تمیم ساخته شده و فیلمبرداری آن اخیرا به پایان رسیده، در ماه رمضان سال آینده (خرداد 97) در کشور سوریه نمایش داده می شود.
عالمه در پایان اظهار داشت: من بازیکن سپاهان ایران هستم و تمرکزم در حال حاضر فقط روی فوتبال و حرفه ای گری است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها