X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1396, 13:24
کد خبر: 25920
خبرنگار: lark
نظرات: 6

کامدار باید از زمین اخراج می‌شد

قنبری: مشکلی که در خط دفاع داشتیم برطرف شده است

قنبری: مشکلی که در خط دفاع داشتیم برطرف شده است قنبری: مشکلی که در خط دفاع داشتیم برطرف شده است
مربی سپاهان از دلایل ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی و شرایط تیم صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، کریم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل نفت تهران اظهار داشت: اگر بازی را دیده باشید حرف من را تایید می‌کنید که بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه خلق کردیم که متاسفانه همان مشکل همیشگی در زدن ضربات آخر گریبان‌گیر ما شد و نتوانستیم از این فرصت‌ها خوب استفاده کنیم.
وی افزود: مشکل ما در خط حمله نفرات نیستند بلکه ذهنیت‌هایی است که نیاز به ترمیم و اصلاح دارد و باید بازهم بیشتر روی آن کار کنیم. ایجاد این مقدار موقعیت گل در یک بازی را شاید هیچ تیم دیگری در لیگ برتر نداشته باشد. توپ به تیر دروازه می‌خورد و از داخل دروازه بیرون می‌آید و این یعنی ما تا جلوی دروازه مشکلی نداریم.
مربی سپاهان در ادامه گفت: مشکلی که در خط دفاع داشتیم برطرف شده و به انسجام خوبی رسیدیم و این را مقابل نفت به خوبی نشان دادیم و در خط حمله هم حتم دارم مشکل برطرف خواهد شد و سپاهانی که همه انتظارش را دارند خواهیم دید.
قنبری در مورد مشاجره میان ساسان انصاری و محمد نصرتی خاطرنشان کرد: بعد از بازی از ساسان دلیل عصبانیتش را جویا شدم و او گفت که مدافع حریف در طول 90 دقیقه مدام به او فحاشی می‌کرده و توهین‌های رکیک انجام می‌داده و باعث شده از کوره در برود. هرکسی ظرفیتی دارد و عصبی می‌شود و واکنشی نشان می‌دهد و ساسان انصاری هم تنها کاری که کرد این بود که این موضوع را رسانه‌ای کرد و برخورد خاصی انجام نداد.
مربی سپاهان با اشاره به غایبان سپاهان در 2 هفته اخیر اظهار داشت: نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم ولی در هفته‌های اخیر به طور متوسط 3-4 بازیکن کلیدی خودمان را در اختیار نداریم و این بدون شکل کیفیت تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر هم کریمی از بازی بعد محروم شد.
وی با اشاره به داوری بازی با نفت گفت: مشکل خاصی نبود به جز اینکه کامدار می‌توانست با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شود و مثل بازی با پرسپولیس دقایقی که حریف باید با 10 نفر بازی می‌کرد با 11 نفر حضور داشت.
وی در مورد وقفه به وجود آمده در لیگ برتر هم گفت: برای ما که دچار تغییرات در سطح کادرفنی بودیم این وقفه اتفاق خوبی است که می‌توانیم از آن به بهترین شکل بهره ببریم و تیم را بازسازی کنیم تا در ادامه قدرتمندتر ظاهر شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها