X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1396, 09:38
کد خبر: 25923
خبرنگار: khani
نظرات: 2

شکایت رسمی باشگاه سپاهان و ساسان انصاری از نصرتی

شکایت رسمی باشگاه سپاهان و ساسان انصاری از نصرتی شکایت رسمی باشگاه سپاهان و ساسان انصاری از نصرتی
مدیر حقوقی باشگاه سپاهان می گوید که نصرتی باید پاسخگوی رفتار خود در زمین و صحبت هایش پس از پایان بازی باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس،‌ محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت های محمد نصرتی در مورد شکایت از ساسان انصاری گفت: با توجه به درگیری ها و الفاظی که بازیکن تیم نفت تهران آقای محمد نصرتی داشته و همینطور با استناد به فیلم هایی که از برخورد ساسان انصاری و محمد نصرتی در جریان بازی وجود دارد، بنده به عنوان نماینده حقوقی آقای ساسان انصاری و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شکایت خود را تقدیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کرده ام.

وی ادامه داد: آقای محمد نصرتی باید پاسخگوی رفتار خود در داخل زمین و صحبت هایی که در کنفرانس خبری داشته اند، باشند. اما ایشان نه تنها پشیمان نشده اند که با اتهاماتی که وارد می کنند، قصد مبرا کردن خودشان را دارند.

جازان با اشاره به اینکه موکلش از حضور در کمیته انضباطی استقبال می کند، خاطرنشان کرد: فیلم صحبت های آقای ساسان انصاری در میکسدزون موجود است و ایشان صحبت های کلی در مورد فحاشی را مطرح کرده اند و قاعدتا نباید آقای نصرتی این صحبت ها را به خود بگیرد ولی قطعا با حضور در کمیته انضباطی و یا هر دادگاه قضایی و حقوقی حق به حق دار خواهد رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها