X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1396, 15:55
کد خبر: 25942
خبرنگار: khani
نظرات: 0

غیبت گلزن سپاهان تا پایان فصل

شهبازی : فروغ موری در ایران نمونه است

شهبازی : فروغ موری در ایران نمونه است شهبازی : فروغ موری در ایران نمونه است
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با وجود اینکه امتیاز ما برنمی‌گردد اما اعتراضمان به داوری را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ایم.

به گزاش پایگاه خبری طوفان زرد؛ سمیه شهبازی در گفت و گو با ایمنا در مورد شرایط فروغ موری پس از مصدومیت، اظهار کرد: آزمایش ام. آر. آی پارگی رباط و مینیسک زانوی موری را تأیید کرد. روند درمان زانوی این بازیکن از طریق باشگاه در حال پیگیری است تا هر زمانی که پزشک او صلاح بداند عمل جراحی را زیر نظر پزشک باشگاه و در اصفهان انجام دهد.

وی تصریح کرد: مصدومیت موری در دقیقه ۷۹ یا ۸۰ بازی مقابل پالایش گاز ایلام اتفاق افتاد. در آن صحنه مشکوک، توپ توسط فروغ موری وارد دروازه حریف شده بود، اما دروازه‌بان کاری به توپ نداشت و در همان لحظه این برخورد بین دروازه‌بان و بازیکن ما صورت گرفت که باعث پارگی رباط و مینیسک زانوی موری شد.

شهبازی افزود: با این اتفاق، موری را تا پایان فصل در اختیار نداریم و باید ببینیم پس از انجام عمل جراحی و طی مراحل بازتوانی، این بازیکن می‌تواند از ابتدای فصل آینده شروع به بازی کند یا از اواسط فصل آینده می‌توانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پاسخ به اینکه پس از این اتفاق، به داور اعتراض کردید یا خیر، اضافه کرد: ناظر داوری هم اصفهانی بود، اما متأسفانه هرچه اعتراض کردیم تنها یک جمله به ما می‌گفتند که "داور خودش می‌بیند". یک تیم حرفه‌ای هستیم و نمی‌توانم تیمم را از زمین بیرون بکشم و یا مثل دیگر مربیان تشنج ایجاد کنم.

وی اضافه کرد: اعتراضمان را از طریق باشگاه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ایم. درست است که امتیاز ما و همچنین سلامتی بازیکن‌مان برنمی‌گردد، اما باید بدانند قهرمانی سپاهان را امثال این‌ افراد از ما گرفتند.

شهبازی گفت: هاجر دباغی پشت‌سر موری بازی می‌کند که البته جوان‌تر از موری است و شاید از پتانسیل پایین‌تری نسبت به او برخوردار باشد، اما سعی دارم از لحاظ روحی این بازیکن را تقویت کنم تا بتواند جایگزین خوبی برای موری باشد، هرچند که فروغ موری در ایران نمونه است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد جبران امتیاز از دست رفته، اظهار کرد: درست است بچه‌ها به خاطر مصدومیت فروغ موری و نبود او در تیم از لحاظ روحی به هم ریخته‌اند، اما همه چیز دست خود ما است، چون بازی‌های رودررویی با رقبا داریم. خواستن، توانستن است و اگر بخواهیم می‌توانیم جبران کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها