X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 بهمن 1396, 12:02
کد خبر: 25946
خبرنگار: khani
نظرات: 6

تا انتخاب سرمربی جدید مسئول فنی تیم هستم

رهبر: بازی با سپاهان آخرین بازی ماست!

رهبر: بازی با سپاهان آخرین بازی ماست! رهبر: بازی با سپاهان آخرین بازی ماست!
مسئول فنی تیم مشکی‌پوشان گفت: تصمیم مسئولان باشگاه بر این شد تا انتخاب سرمربی جدید، مسئولیت فنی تیم را برعهده داشته باشم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، آرمین رهبر درگفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخابش به عنوان مسئول فنی تیم مشکی پوشان گفت: طی جلسه‌ای که با مالک باشگاه مشکی‌پوشان داشتیم تصمیم بر این شد تا انتخاب سرمربی جدید، بنده مسئولیت فنی تیم برعهده داشته باشم.

وی در خصوص سابقه مربیگری خود گفت: بنده مدرک مربیگری A آسیا را دارم و به دفعات روی نیمکت مشکی پوشان بودم. سابقه مربی‌گری در تیم پیام وحدت را هم دارم و حالا تصمیم بر این شده تا انتخاب سرمربی بعدی در کنار مشکی پوشان باشم.

مسئول فنی تیم مشکی پوشان در ارتباط با بازی این تیم با سپاهان عنوان کرد: این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و به نظرم بازی با سپاهان آخرین بازی ماست و باید مانند چند بازی آخر فصل گذشته انتحاری بازی کنیم و به حقمان برسیم.

وی افزود: از ابتدای فصل خوب کار کردیم، اما بدشانس بودیم و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. تمام بازیکنان همت کرده‌اند و قصد دارند تا تیم در لیگ‌برتر بماند. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج لازم را کسب کینم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها