X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 بهمن 1396, 18:48
کد خبر: 25953
خبرنگار: hamed
نظرات: 5

پایین نشین ها تا پایان لیگ چه می کنند؟

از سفید تا سیاه منطقه خطر

از سفید تا سیاه منطقه خطر از سفید تا سیاه منطقه خطر
درحالی‌که هفت هفته از مسابقات لیگ هفدهم باقیمانده است، سپاهان اصفهان با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول شانزده تیمی لیگ، بدترین نتیجه تاریخ خود در ادوار مختلف لیگ را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وضعیت بدتر تیم‌های چهاردهم تا شانزدهم جدول سبب شده، تا سپاهانی که علاوه بر عملکرد ضعیف خود در این فصل در مواقعی با بدشانسی نیز روبه‌رو شده است، قرعه بسیار مطلوب‌تری برای ادامه مسیر داشته باشد.
طلایی پوشان که در سخت‌ترین دیدار خود در خانه و در هفته آخر میزبان استقلال تهران هستند، بدون شک با بازی‌هایی که خود و رقیبانشان در هفته‌های پیش رودارند، بعید است همه‌چیز برای بقای نماینده اصفهان به دیدار هفته آخر کشیده شود.
دیدار با سیاه‌جامگان نگون‌بخت، استقلال خوزستان متزلزل و تراکتورسازی و نفت آبادان میانه جدولی، مسابقاتی است که نمی‌تواند برای طلایی پوشان سخت باشد درحالی‌که آن‌ها یک امتیاز نیز از دوسوم تیم‌های منطقه خطر بیشتر دارند و وضعیتشان در منطقه قرمز جدول، سبز است.این شرایط وقتی بیشتر نمایان می‌شود که به دیدارهای باقیمانده سپیدرود، استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان قعر جدولی نگاهی می‌اندازیم.

از سفید تا سیاه منطقه خطر
دیر آمده‌های زود رفتنی!
سپیدرودی‌ها که اکنون با 20 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند، سخت‌ترین دیدارهایشان را در هفته‌های آتی برگزار خواهند کرد؛ از دیدار برابر 4 تیم بالانشین جدول: پرسپولیس، فولاد، سایپا و پارس جنوبی، گرفته تا بازی‌های نه‌چندان آسان برابر تراکتورسازی و گسترش فولاد که شاید بدترین قرعه را برایشان رقم‌زده است. با این حساب باید چند ماه صبر کرد که آیا دیدار هفته آخر برابر سرخ پوشان پایتخت می‌تواند یک پایان دراماتیک برای تنها نماینده شمالی لیگ برتر رقم بزند و یا سپیدرود در جدول لیگ هجدهم نیز جایی خواهد داشت؟


استقلال خوزستان، می‌خواهم زنده بمانم!
آبی‌های خوزستان اگرچه در هفته پیش رو دیدار سختی برابر پرسپولیس آماده برگزار خواهند کرد، از هفته بیست و پنجم تا سی‌ام دیدارهای به نسبت آسان‌تری را پیش رودارند. البته در این میان دیدار برابر سپاهان و سیاه‌جامگان دو تیم دیگر منطقه خطر نیز از حساس‌ترین مسابقات شاگردان ویسی تا پایان لیگ هفدهم است. به نظر می‌رسد اگر دوتیم بخت اول سقوط به دسته پایین‌تر باشند، نام استقلال خوزستان در این میان نیست.


سیاه‌جامگان، فوبیای سقوط
تیم بحران‌زده سیاه‌جامگان که با 15 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی با تیم رده پانزدهم در قعر جدول لیگ تکیه زده و بعید است بتواند در لیگ باقی بماند. دیدارهای سخت برابر سایپا و پارس جنوبی بالای جدولی و همچنین مسابقات سخت و حساس برابر سپاهان و استقلال خوزستان، شرایط را برای نماینده مشهد سخت‌تر از این نیز خواهد کرد.


با تمام این شرایط و بازی‌های پیش رو به نظر می‌رسد سیاه‌جامگان و سپیدرود دو گزینه اصلی برای سقوط به دسته پایین‌تر هستند و سپاهانی‌ها به سبب قرعه نسبتاً آسانشان در دیدارهای باقی‌مانده برای اولین بار خوش‌شانسی آورده‌اند؛ شاگردان ابراهیم‌زاده می‌توانند با این قرعه و البته کمی جدی گرفتن مسابقات چه‌بسا لیگ را با رتبه‌ای آبرومندانه‌تر به اتمام برسانند چراکه فاصله تا رده یازدهم جدول تنها دو امتیاز است و این نشان می‌دهد جدا شدن از منطقه خطر کاری آن‌هم برای شیر بیشه زاینده‌رود دشوار نیست
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها