X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 بهمن 1396, 18:04
کد خبر: 25974
خبرنگار: khani
نظرات: 12

اولویت تمدید قرارداد با بازیکنان خوب تیم است

تابش: مسی هم بخواهد بیاید باید مورد تائید کادر فنی قرار بگیرد

تابش: مسی هم بخواهد بیاید باید مورد تائید کادر فنی قرار بگیرد تابش: مسی هم بخواهد بیاید باید مورد تائید کادر فنی قرار بگیرد
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: اگر مسی هم بخواهد به سپاهان بیاید باید مورد تائید کادر فنی سپاهان قرار بگیرد.
به گزاش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه پایان فصل ۱۰ بازیکن اصلی سپاهان قراردادشان به اتمام می‌رسد و آیا مسئولین سپاهان به دنبال تمدید با این بازیکنان هستند یا خیر، گفت: این موضوع صحت دارد و سعی می‌کنیم در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان سپاهان زمانی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم به نتیجه برسیم اما در تلاش هستیم تا بازیکنانی که برای تیم زحمت می‌کشند و جزء نفرات اصلی تیم هستند مذاکره کنیم تا با باشگاه تمدید کنند.

وی در ادامه گفت: اما زمانی که بازیکنی به درد تیم ما از لحاظ فنی نخورد مطمئناً قرارداد او را تمدید نخواهیم کرد و از تیم جدا خواهد شد.

تابش در ادامه در خصوص به نتیجه نرسیدن برای عقد قرارداد با مدافع برزیلی مد نظر کادر فنی سپاهان گفت: راجع به این موضوع باید بگویم که اگر مسی برای مثال بخواهد به سپاهان بیاید باید ابتدا تمام مراحل لازم را طی کند تا مورد تائید کادر فنی و مدیران باشگاه قرار بگیرد. شاید مصدوم باشد و ما نمی‌توانیم بازیکنی که ندیدیم با او قرارداد ببندیم. سوارز بازیکن بسیار خوب و توانمندی بود حتی از لحاظ قرارداد هم شرایط خوبی داشت اما متأسفانه نمی‌توانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند.

وی در پایان افزود: با توجه به جلساتی که با کادر فنی برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم در حال حاضر یک فوروارد و بازی‌ساز می‌تواند به تیم سپاهان کمک کند تا شرایطمان در جدول بهتر شود. در حال حاضر مذاکرات را آغاز کردیم تا بازیکن مد نظر را مشخص کنیم تا به سپاهان بپیوندد. لازم است که بگویم که باید هر بازیکنی که با معرفی می‌شود به اصفهان بیاید، تست‌های لازم روی این بازیکن انجام شود تا از همه لحاظ شرایط مناسبی داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها