X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1396, 11:25
کد خبر: 25977
خبرنگار: khani
نظرات: 6

سرپرست باشگاه سپاهان :

دیگر جواب اینکه چه کسی مدیرعامل سپاهان می‌شود را نمی‌دهم!

دیگر جواب اینکه چه کسی مدیرعامل سپاهان می‌شود را نمی‌دهم! دیگر جواب اینکه چه کسی مدیرعامل سپاهان می‌شود را نمی‌دهم!
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: دیگر جواب این سوال که تکلیف مدیرعاملی باشگاه سپاهان چه شد را نمی‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت و گو با ایمنا در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: تمرینات خیلی خوب بوده است و بازیکنان هفته‌ای دو روز هم در کمپ صفاییه به صورت اردوی شبانه‌روزی تمرین دارند و امشب نیز به کمپ می‌روند و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند و بازی‌های تدارکاتی هم برای آن‌ها پیش‌بینی شده است. به نظر می‌رسد که بازیکنان با آمادگی بهتری در بازی بعدی وارد میدان می‌شوند.

وی در مورد اینکه با وجود تمرینات منظمی که بازیکنان پس از حضور ابراهیم‌زاده داشته‌اند، نتیجه‌ای نگرفته‌اند، گفت: زمانی که ابراهیم‌زاده هدایت تیم را برعهده گرفت تنها یک جلسه با تیم تمرین داشت و بازی نخست برگزار شد و طبیعتاً با یک جلسه تمرین نمی‌توان قضاوت کرد، اما الان زمان بیشتری را با تیم تمرین داشته‌ و امیدواریم عملکرد تیم بهبود پیدا کند.

تابش در مورد پیش‌بینی عملکرد سپاهان در دیدار روز جمعه مقابل سیاه‌جامگان، افزود: بسیار امیدوار هستیم. البته باید در نظر داشت که در بازی‌های گذشته سه، چهار بازیکن را در اختیار نداشتیم. جلال‌الدین علی‌محمدی و علی کریمی مصدوم هستند، رسول نویدکیا را هم تا پایان فصل در اختیار نداریم، اما فکر می‌کنم مسعود حسن‌زاده برای پنج بازی آخر به بازی‌ها برسد.

سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه با توجه به گفته ابراهیم‌زاده که مشکل سپاهان روحی- روانی است، این‌طور به نظر می‌رسد که تمرینات و اردوی تدارکاتی دوای درد سپاهان نیست و این مشکل را باید به شکل دیگری برطرف کنید، خاطرنشان کرد: درست است که مشکل عمده بازیکنان مشکلات روحی است، اما تمرینات خوب، منظم، با نشاط و شاداب نیز روحیه تیم را عوض می‌کند.

وی در پاسخ این سوال که مگر تمرینات تیم تا قبل از ورود ابراهیم‌زاده بانشاط نبوده است، گفت: نوع تمرینات تغییر کرده است. قبلاً از ما نخواسته بود که اردوهای هفتگی برای تیم برگزار شود، اما الان بازیکنان دور روز در هفته کنار هم هستند و تمرین می‌کنند. همچنین روانشناس کنار تیم است و مربی بدنساز تیم عوض شده است و فکر می‌کنم در مجموع شرایط بهتری برای تیم فراهم شده است.

سپاهان به دنبال مهاجم یا بازیساز

تابش در مورد رد شدن آلن هنریکو سوارز، بازیکن برزیلی در تست سپاهان، اظهار کرد: از سوارز خواستیم برای انجام تست به اصفهان بیاید، اما در یک جمع‌بندی با نظر کمیته فنی و ابراهیم‌زاده سرمربی تیم احساس کردیم در این شرایط یک مهاجم یا یک بازیکن بازیساز به تیم اضافه کنیم تا شاید مؤثرتر باشد. عملکرد سوارز بد نبود اما چیزی نبود که مدنظر داشتیم. اگر در سطح خیلی بالایی بود شاید او را می‌پذیرفتیم، اما با توجه به اینکه محرومیت عزت‌الله پورقاز تمام شده و خط دفاعی کم و بیش آماده است احساس کردیم اگر فوروارد اضافه کنیم بیشتر بتواند در این مقطع به تیم کمک کند.

سرپرست باشگاه سپاهان اضافه کرد: شاید عملکرد یک بازیکن خارجی در فیلم بازی‌هایش خوب باشد. حتی ممکن است رونالدو یا مسی هم برای تست بیایند، اما در حال حاضر در شرایط خوبی نباشند و آسیب‌دیدگی داشته باشند. اما تا زمانی که از او تست گرفته نشود و مورد تأیید کادر فنی تیم قرار نگیرد، نمی‌توان او را پذیرفت. در حال حاضر کمیته فنی تیم هم فعال شده و خودم هم چند سالی بازیکن بوده‌ام. برای اضافه کردن یک بازیکن حتی با وجود داشتن رزومه خوب، باید شرایط او را مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس نظر نهایی را بدهیم.

وی گفت: بازیکنان زیادی به باشگاه معرفی شده‌اند. امروز هم احتمالاً یک بازیکن برای انجام تست به باشگاه بیاید. علی ‌احمدی که در حال حاضر در تمرینات تیم حضور دارد خودش پیشنهاد داده که عملکردش را مورد ارزیابی قرار دهند و در صورتی که توانست به تیم کمک کند با او وارد مذاکره می‌شویم.

تابش در مورد تعداد بازیکنانی که سپاهان در این مقطع می‌تواند به ترکیب اضافه کند، گفت: در کل چهار بازیکن خارجی می‌توانیم در اختیار داشته باشیم که تا الان سه بازیکن خارجی در ترکیب تیم حضور دارند و تنها یک بازیکن خارجی دیگر می‌توانیم اضافه کنیم اما در حال حاضر می‌توانیم دو، سه بازیکن ایرانی به جمع تیم اضافه کنیم، البته درصورتی که این بازیکنان در نیم‌فصل آزاد شده باشند.

نکویی بازنشسته شده بود

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد حضور مجتبی لطفی در هیأت مدیره این باشگاه، افزود: سعید نکویی که از اعضای هیأت مدیره باشگاه بود بازنشسته شد و باید یک نفر را جایگزین او می‌کردیم. خوشبختانه لطفی ورزشکار است و زمانی در تیم هندبال سپاهان بازی می‌کرده و ملی‌پوش بوده و چندین سال هم در امور ورزش کارکنان فولاد تجربه مدیریت دارد می‌تواند به تیم کمک کند و از وجود او در هیأت مدیره استفاده می‌کنیم که به نظر من گزینه مناسبی هم هست.

وی در پاسخ به اینکه مسئولان برنامه‌ای برای مدیرعاملی لطفی دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: صحبتی در مورد مدیرعاملی لطفی نبوده است. من نمی‌دانم چرا شما این قدر حساسیت در مورد موضوع مدیرعاملی باشگاه دارید. این حدسی است که زده می‌شود که چون لطفی عضو هیأت مدیره شده، قرار است در آینده مدیرعامل شود.

سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: از لطفی هم همین سوال را کرده بودید و او هم جواب داده بود که برنامه‌ای برای مدیرعاملی او مطرح نبوده است. باشگاه در حال حاضر سرپرست دارد و کارها را انجام می‌دهد. من سرپرست باشگاه هستم و شاید تا دو سال آینده هم بخواهیم باشگاه با سرپرست اداره شود، آیا مشکلی ایجاد می‌شود؟ چرا شما به باشگاه پرسپولیس زنگ نمی‌زنید که چرا باشگاه با سرپرست اداره می‌شود. شاید یک وزارت‌خانه هم یک نفر را به‌عنوان سرپرست انتخاب کند که دو سال سرپرست است.

تابش افزود: دغدغه‌ای در باشگاه سپاهان در مورد مدیرعاملی و سرپرستی باشگاه نداریم. کارمان را انجام می‌دهیم و این بحث‌ها هم وجود ندارد. من از شما خواهش می‌کنم با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس ارتباطی به شما ندارد، اما از سرپرست مدیرعاملی این باشگاه سوال کنید که چرا شما سرپرست هستید و چه زمانی مدیرعامل انتخاب می‌کنید.

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد اینکه ایمنا به عنوان یک رسانه اصفهانی، دغدغه تیم اصفهانی را دارد و با باشگاه پرسپولیس کاری ندارد، گفت: ما هم دغدغه تیم سپاهان را داریم ولی آنقدر که شما دغدغه مدیرعاملی باشگاه را دارید، ما نداریم. شما دوست دارید یک مطلبی باشد که منتشر کنید که البته برای خبرنگاران خوب است!

وی ادامه داد: هیچ وقت ندیده‌ام که خبرنگاران تهرانی مدام به سرپرست باشگاه پرسپولیس زنگ بزنند که چه زمانی مدیرعامل باشگاه منصوب می‌شود. به نظر من این کار نوعی تضعیف باشگاه است. شما هر روز با من تماس می‌گیرید که چه زمانی مدیرعامل باشگاه معرفی می‌شود و این یعنی من مدیرعامل نیستم!

دیگر جواب این سوال که چه کسی مدیرعامل سپاهان می‌شود را نمی‌دهم!

تابش گفت: دیگر این سوال که تکلیف مدیرعاملی باشگاه سپاهان چه شد را جواب نمی‌دهم. انگار که ما مدیرعامل ندیده‌ایم. خودم ۱۳ سال مدیرعامل سپاهان و صاحب امتیاز این باشگاه بوده‌ام. تمام تلاش ما این است که به باشگاه خدمت‌رسانی کنیم. سایر تیم‌های باشگاه که مشکلی ندارد و تنها تیم فوتبال بزرگسالان کمی دچار افت و مشکل شده است که تمام تلاشمان را در جهت تقویت این تیم انجام می‌دهیم تا فصل آینده سپاهان برای قهرمانی بجنگد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها