X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اسفند 1396, 19:45
کد خبر: 25993
خبرنگار: lark
نظرات: 6

تمرین سپاهان در صفائیه

مهاجم فرانسوی همراه تیم تمرین کرد/ صحبت خصوصی ابراهیم‌زاده با انصاری و شریفی

مهاجم فرانسوی همراه تیم تمرین کرد/ صحبت خصوصی ابراهیم‌زاده با انصاری و شریفی مهاجم فرانسوی همراه تیم تمرین کرد/ صحبت خصوصی ابراهیم‌زاده با انصاری و شریفی
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در صفائیه پیش از دیدار با مشکی‌پوشان تمرین کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، تمرین تیم فوتبال سپاهان بعد‌ از‌ ظهر امروز و از ساعت 3 در ورزشگاه صفاییه آغاز شد.
در ابتدا منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم در خصوص خواسته‌های خود از بازیکنان صحبت‌هایی انجام داد؛ بعد از آن بازیکنان زیر نظر کریم قنبری و سایر مربیان به انجام حرکات کششی و گرم‌کردن پرداختند.
* محمود یاوری از پیشکسوتان تیم سپاهان در این تمرین حضور داشت.
* گای کاسا نابوئه نیز که به تازگی در تمرینات سپاهان حضور یافته است امروز با بازیکنان تمرین کرد و قرار است ابراهیم‌زاده پس از چند جلسه تمرینی نظر خود را در خصوص پیوستن این مهاجم فرانسوی به سپاهان ارائه دهد؛ کاسا نابوئه از سال 2015 به اینتر فنلاند که خاطرات خوشی برای او داشته بازگشت و موفق شد طی سه فصل برای این تیم 13 گل به ثمر برساند. حسن جعفری با یک ساعت تأخیر در تمرین امروز طلایی‌پوشان حاضر شد.
* علی احمدی نیز در تمرین امروز حاضر بود.
* طلایی‌پوشان بعد از گرم‌کردن به انجام حرکاتی تاکتیکی با توپ پرداختند؛ دروازه‌بان‌های سپاهان نیز با مربی گلر‌های این تیم تمرینات تخصصی را انجام دادند.
* مسعود حسن‌زاده، صابر دیده‌ور و کاسا نابوئه پس از کار با توپ به صورت مجزا از سایر بازیکنان به ادامه تمرین پرداختند‌.
* ادون حسنی در جریان تمرین امروز به صورت جزئی مصدوم و از زمین بازی خارج شد.
* در پایان تمرین منصور ابراهیم‌زاده با کنار کشیدن ساسان انصاری و مهدی شریفی، مهاجمان تیم خود با آن‌ها به صورت خصوصی صحبت کرد.
مهاجم فرانسوی همراه تیم تمرین کرد/ صحبت خصوصی ابراهیم‌زاده با انصاری و شریفی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها