X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اسفند 1396, 07:43
کد خبر: 25994
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازیکنان سپاهان بهتر از مهاجم فرانسوی حاضر در تمرینات

ابراهیم‌زاده: هر بازی حکم فینال دارد

ابراهیم‌زاده: هر بازی حکم فینال دارد ابراهیم‌زاده: هر بازی حکم فینال دارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مشکی‌پوشان تیم پرقدرت و با‌انگیزه‌ای است اما ما نیز مشکلات سپاهان را تا حدودی رفع کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: روز گذشته بیشترین فشار تمرینی را بر بازیکنان آوردیم و صبح یک جلسه و بعد‌ از ظهر نیز یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم، دوشنبه هم یک بازی تدارکاتی را برگزار کردیم؛ به دنبال اصلاح مشکلات بازی‌های گذشته بودیم و فکر می‌کنم موفق بودیم.

وی در خصوص شرایط حریف بعدی سپاهان در لیگ برتر گفت: نباید فکر کنیم چون مشکی‌پوشان انتهای جدول است تیم خوبی نیست، این تیم بسیار با‌انگیزه بازی می‌کند و هر بازی هم برای ما و هم برای مشکی‌پوشان یک فینال است؛ چه بسا آخرین شانس آن‌ها برای استفاده باشد و تیم پر‌قدرتی هستند؛ خیلی با‌برنامه هستند و مربیان انگیزه‌ خوبی به بازیکنانشان برای کار کردن می‌دهند و در مسائل فنی نیز با‌ تبحر کار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به سایر تیم‌های در خطر سقوط تصریح کرد: مهم این است که در بازی روز جمعه نظم داشته باشیم تا به موفقیت برسیم؛ مهم است به بازی خودمان توجه کنیم تا بازی سایر رقبا چشم بدوزیم، با سپیدرود بازی کرده‌ایم و فقط با استقلال خوزستان بازی داریم اما باید خودمان نتیجه بگیریم.

وی در ادامه بیان داشت: علی کریمی تنها محروم ما در این بازی است و به جز جلال‌الدین علی‌محمدی و رسول نویدکیا که مصدوم هستند سایر بازیکنان در شرایط نسبتاً خوبی به سر می‌برند.

ابراهیم‌زاده در پایان در مورد بازیکن فرانسوی حاضر در تمرینات هم عنوان کرد: نفراتی که در سپاهان داریم شرایط بهتری دارند، این مهاجم فرانسوی در ایران بود و برای تست در تیم دیگری آمده بود، فقط اجازه دادیم سر تمرینات حاضر شود، بازیکنان خودمان بهتر هستند‌.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها