X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اسفند 1396, 11:51
کد خبر: 25998
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

سپاهان در جدال شش امتیازی با قعرنشین

سپاهان در جدال شش امتیازی با قعرنشین سپاهان در جدال شش امتیازی با قعرنشین
تیم فوتبال سپاهان برای کم کردن خطر سقوط به لیگ دسته یک، تیم قعرنشین جدول رده‌بندی را پیش رو دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم اسفندماه و در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) میهمان تیم مشکی‌پوشان مشهد است. این دیدار ابتدا قرار بود ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه برگزار شود که به دلیل مهیا شدن شرایط برگزاری مسابقه زیر نور، به ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه موکول شد.

سپاهان پس از چهار شکست متوالی، در هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر نفت تهران به تساوی بدون گل رسید تا منصور ابراهیم‌زاده نخستین امتیاز خود با سپاهان را به دست آورد. هرچند این یک امتیاز تأثیری در جایگاه این تیم نداشت.

شاید سپاهان شانس آورده است که در مقطع کنونی باید به مصاف مشکی‌پوشان برود. این تیم پس از شکست دو بر یک برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، به حاشیه رفت. رضا عنایتی از سرمربیگری این تیم استعفا کرد تا شرایط تیم قعرنشین و فانوس به دست لیگ برتر بدتر از گذشته شود. سپاهان در دور رفت لیگ برتر با دو گل از سد مشکی‌پوشان گذشت و اگر بتواند در دیدار روز جمعه هم این تیم را شکست دهد، فرصت این را دارد که دو پله در جدول رده‌بندی بالا بیاید. به خصوص که پدیده و نفت تهران دو تیم بالاسری سپاهان هستند که دیدارهای سختی برابر ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان در پیش دارند. با این اوصاف، تقابل روز جمعه برای سپاهان یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود. اگر سپاهان نتواند در تقابل با تیم انتهای جدولی مشکی‌پوشان امتیازهای لازم را کسب کند، وضعیت وخیم‌تری در جدول لیگ هفدهم پیدا خواهد کرد.

سیاه‌جامگان از هفته هجدهم به بعد رنگ پیروزی را ندیده و با دو پیروزی، ۹ تساوی و ۱۲ شکست و کسب ۱۵ امتیاز در لیگ هفدهم، در انتهای جدول رده‌بندی جا خوش کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها