X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1396, 09:45
کد خبر: 26003
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

خشمی که به جای مادرید، در پاریس تخلیه شد!

خشمی که به جای مادرید، در پاریس تخلیه شد! خشمی که به جای مادرید، در پاریس تخلیه شد!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
خشمی که به جای مادرید، در پاریس تخلیه شد!

در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان، تیم های وولفسبورگ و بایرن مونیخ برابر هم صف آرایی کردند.بایرن مونیخ در شرایطی که با یک گل از ولفسبورگ عقب افتاده بود، به بازی برگشت و با پیروزی 2 بر یک، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورد. ابتدا دیداوی در دقیقه 8 برای وولفسبورگ گلزنی کرد اما در ادامه بایرن توسط واگنر 64 و لواندوفسکی (1+90) از روی نقطه پنالتی به گل رسید.ضمن اینکه آرین روبن در دقیقه 55 یک ضربه پنالتی مونیخی ها را به هدر داد. بایرن با این برد 59 امتیازی شد و به صدرنشینی اش ادامه داد. از این هفته، تیم بوروسیا دورتموند در بوروسیا پارک مهمان مونشن گلادباخ بود که با یک گل به برتری رسید. مارکو رویس که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در این بازی در دقیقه 32 تک گل تیمش را به ثمر رساند.


در دیدارهای هفته بیست و چهارم لالیگا، بارسلونای صدرنشین میهمان ایبار بود. بارسلونا که پس از دو تساوی مقابل تیم های اسپانیول و ختافه پا به این میدان گذاشته بود، در این بازی سخت و دشوار توانست 2 بر صفر ایبار را شکست دهد. سوارز در دقیقه 16 گل اول بارسا را به ثمر رساند و آلبا در دقیقه 89 گل دوم را وارد دروازه ایبار کرد.ضمن اینکه در دقیقه 66 اوریانا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ایبار 10 نفره بازی را دنبال کند. بارسا با این برد 62 امتیازی شد و گام دیگری برای فتح لالیگا برداشت. در ادامه تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با دو گل به برتری رسید. در این بازی، گامیرو در دقیقه 67 و کاستا در دقیقه 80 برای تیم مادریدی گل زدند. رئال مادرید بعد از پیروزی دلچسب مقابل پاریسن ژرمن، این هفته هم موفق شد در مقابل بتیس به برد برسد، یاران زیدان در این مسابقه جذاب موفق شدند با برتری ۵-۳ زمین مسابقه را ترک کنند.


نخستین دیدار هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا را اودینزه و رم برگزار کردند که رم موفق شد با دو گل میزبانش را شکست دهد. چنگیز اوندر پدیده ترکیه ای و جوان رم دقیقه 70 و دیگو پروتی 91 گلهای جالوروسی را در این دیدار به ثمر رساندند.گفتنی است رم برای پنجمین سال پیاپی در زمین اودینزه به پیروزی رسید. اینتر با نتیجه 2 - 0 از جنوا شکست خورد. الکس ساندرو یوونتوس را به یک پیروزی شیرین برابر تورینو رساند. تیم میلان که این روزها متحول شده در سن سیرو به مصاف سمپدوریا رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر میلان همراه بود. جیاکومو بوناونتورا (14) تک گل شاگردان گتوزو را به ثمر رساند.همچنین ریکاردو رودریگز (7) یک ضربه پنالتی را برای تیم میلان هدر داد. میلان با این برد شیرین 41 امتیازی شد و هم امتیاز با سمپدوریا و تنها به علت تفاضل گل کمتر در رتبه هفتم قرار گرفت.


دیدار تیم‌های موناکو و دیژون در هفته بیست و ششم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه با برتری ۴ بر صفر موناکو به پایان رسید. در ادامه پاریسن ژرمن به مصاف استراسبورگ رفت که در پایان با نتیجه پر گل پنج بر 2 پیروز شد. کاوانی در این دیدار دبل کرد. نیس و نانت به تساوی 1- 1 رسیدند. لیون و لیل به تساوی 2-2 رضایت دادند و مارسی با یک گل بر بوردو غلبه کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها