X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1396, 11:01
کد خبر: 26033
خبرنگار: khani
نظرات: 3

همین روند طی شود، برای ادامه همکاری با ابراهیم‌زاده مشکلی نداریم

تابش : سال آینده به جمع مدعیان قهرمانی برمی‌گردیم

تابش : سال آینده به جمع مدعیان قهرمانی برمی‌گردیم تابش : سال آینده به جمع مدعیان قهرمانی برمی‌گردیم
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: ما با یک برد هول نمی‌شویم و می‌دانیم که تازه شروع کار ما است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پرگل سپاهان مقابل سیاه‌جامگان، آینده این تیم در لیگ برتر، تمدید قرارداد منصور ابراهیم‌زاده و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

*ابتدا در خصوص پیروزی پرگلتان مقابل سیاه‌جامگان صحبت کنید.


ما به جوان‌هایمان اعتماد کردیم و پاسخ این اعتماد را به خوبی گرفتیم. خوشبختانه تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های پایه ما مقابل سیاه‌جامگان بازی کردند و خودشان را نشان دادند.

*پس از جوان‌هایتان راضی هستید؟


بله، چرا راضی نباشیم همه جوان‌هایی که روز گذشته درخشیدند محصول آکادمی ما هستند.

*این یعنی اینکه به آینده امیدوارید؟


عنایتی روز گذشته به من گفت با این تیمی که دارید چطور اینجای جدول هستید. ما چه از نظر کادرفنی و حتی چه از نظر بدنساز وروانشناس تعییراتی داشتیم که به نفعمان بود مطمئن باشید که سال آینده دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برمی‌گردیم.

*روز گذشته تیمتان نشان داد غیر از ستاره‌ها می‌شود به بازیکنان جوان هم اعتماد کرد.

ما سالی دو سه میلیارد در آکادمی هزینه می‌کنیم که نتیجه‌اش. می‌شود ۵، ۶ بازیکن تاپ جوان که در فصل آینده می‌درخشند. این را هم در نظر داشته باشید که ما روز گذشته چند بازیکن مهم خود را هم نداشتیم اما باز هم موفق بودیم. استفاده کردن از ستاره‌ها که هنر نیست، هنر این است که بتوانیم ستاره معرفی کنید.

*این یعنی اینکه به جای هزینه کردن پول برای ستاره‌ها ترجیح می‌دهید پول را برای بازیکنان جوان خرج کنید؟

از حرف من برداشت بدی نشود، بالاخره باشگاه بزرگی مثل سپاهان به ستاره هم نیاز دارد. کنار این ستاره‌ها بازیکن جوان هم می‌درخشد. البته خود من اصرار دارم بازیکن خارجی درجه یک بگیرم مثل دروازه‌بان‌مان که بازیکن باکیفیتی است.

*پس مشکلی بابت جذب بازیکن حتی ستاره خارجی ندارید؟


خیر، ما می‌توانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم، چون برندی مثل فولاد مبارکه سپاهان که جزو ده برند برتر فولاد دنیا است پشت ما قرار دارد که ما به آن دلگرم هستیم. شما ببینید باشگاه سپاهان ۸۰ تیم ورزشی دارد ما فقط ۱۷ تیم فوتبال داریم و همه موفق هستند البته ویترین یک باشگاه، تیم فوتبال بزرگسالان آن است. خوشبختانه تا الان کارخانه فولاد مبارکه هم از ما حمایت‌های لازم را داشته است.

*آینده کاری شما در سپاهان چطور است؟


۵۴ سال است که من در سپاهان هستم و هیچ وقت هم با سپاهان قراردادی کار نکردم، چون به این مجموعه تعلق دارم.

*یکی از سوال‌های مهم در مورد سپاهان، آینده منصور ابراهیم‌زاده است. آیا قرارداد ابراهیم‌زاده تمدید می‌شود؟

ابراهیم‌زاده تا آخر فصل با ما قرار داد دارد و اگر همین روند طی شود برای ادامه همکاری با او مشکلی نداریم. ابراهیم‌زاده عضوی از خانواده سپاهان است و من هم خیلی دوست دارم که با بزرگان سپاهان کار کنم و همین کار را هم انجام می‌دهم. خوشبختانه من آدمی هستم که اهل مشورتم و حتما اتاق فکر دارم.

*باشگاه چقدر از شما حمایت می‌کند؟


خوشبختانه ما یک هیئت مدیره خوب داریم ضمن اینکه آقای سبحانی هم از ما حمایت کامل دارد. من امیدوارم که همیشه بتوانم برای سپاهان موثر باشم اگر هم اینطور نباشد مشکلی ندارم که بهتر از من بیاید و کار کند.

*حالا که به کارکردن با بزرگان سپاهان اعتقاد دارید چرا از نوید کیا و عقیلی استفاده نمی‌کنید؟

اگر «محرم» بتواند به ما کمک کند چرا از او استفاده نکنیم؟ یا چرا از کمک‌های هادی عقیلی استفاده نکنیم؟ قطعا ما از هر کسی که بتواند به ما کمک کند استقبال می‌کنیم.

*با توجه به پیروزی خوبی که روز گذشته به دست آوردید آیا به بازیکنان پاداش نمی‌دهید؟


درست است که ما روز گذشته بردیم، اما خیلی هم باختیم! ما با یک برد هول نمی‌شویم و می‌دانیم که تازه شروع کار ما است. من از این مدیر‌ها نیستم که با یک برد پاداش بدهم و با یک باخت جریمه کنم. روش من این است اگر از ۵ بازی ۱۲ امتیاز یا حداقل ۱۰ امتیاز بگیم پاداش می‌دهم اما اگر مثلا۶ امتیاز بگیرم پاداشی نمی‌دهم، چون آن ۶ امتیاز می‌شود دو برد و سه باخت. در هر صورت ما برای پاداش و جریمه قبلا آیین نامه تعریف کردیم و طبق آن پیش می‌رویم البته این آیین نامه کمی احتیاج به ویرایش دارد. در کل ما دوست داریم همه بازی‌ها را ببریم و همه هم پاداش بدهیم.

*فکر نمی‌کنید زدن ۵ گل به سیاه جامگان بازیکنانتان را مغرور کند؟


بازیکنان باید بدانند که نباید مغرور شوند. من همیشه از آنها خواسته‌ام که خودشان باشند، چون اعتقاد دارم تیم ما پتانسیل بسیار بالایی دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها