X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1396, 13:54
کد خبر: 26039
خبرنگار: khani
نظرات: 2

اعتماد به نفس به بازیکنان برگشت

غلامی: از حالا فکر و ذکر ما بازی با گسترش فولاد است

غلامی: از حالا فکر و ذکر ما بازی با گسترش فولاد است غلامی: از حالا فکر و ذکر ما بازی با گسترش فولاد است
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم با پیروزی برابر گسترش فولاد سال ۹۶ را به خوبی به پایان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، عارف غلامی در گفت و گو با ایمنا، درباره پیروزی پرگل تیمش برابر سیاه‌جامگان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: خوشبختانه پیروزی خوبی برابر سیاه‌جامگان به دست آوردیم و این برد باعث شد اعتماد به نفس تا حدودی به بازیکنان برگردد. امیدوارم جواب اعتماد منصور ابراهیم‌زاده را به خوبی داده باشم.

وی درباره شرایط سپاهان در هفته‌های آینده افزود: تیم‌های نزدیک به ما هم اکثراً با سیاه‌جامگان در هفته‌های آینده بازی دارند و ممکن است آن‌ها هم سه امتیاز این بازی را کسب کنند پس ما برای اینکه خیالمان راحت باشد نیاز به تداوم پیروزی‌ها و صعود تا میانه‌های جدول داریم.

مدافع جوان سپاهان درباره حضور پرشور تماشاگران سپاهان در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: از حضور پر تعداد هواداران واقعاً غافلگیر شدیم. آن‌ها از پیش از شروع بازی تا پایان ما را تشویق کردند و قوت قلب بازیکنان بودند. هواداران با ارزش‌ترین سرمایه سپاهان هستند و به آنها می‌بالیم.

غلامی با اشاره به بازی هفته آینده سپاهان برابر گسترش فولاد ادامه داد: در حال حاضر بازی با سیاه‌جامگان برای ما تمام شده و از حالا همه فکر و ذکر ما بازی بعدی برابر گسترش فولاد است. می‌خواهیم با پیروزی برابر گسترش فولاد سال ۹۶ را به خوبی به پایان برسانیم و در بازی‌های باقیمانده در سال جدید هم به دنبال حضور در میانه‌های جدول هستیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها