X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1396, 14:56
کد خبر: 26042
خبرنگار: khani
نظرات: 0

پدیده و سیاه‌جامگان حریفان دلخواه طلایی‌پوشان؛

42 درصد گل‌های سپاهان مقابل مشهدی‌ها

42 درصد گل‌های سپاهان مقابل مشهدی‌ها 42 درصد گل‌های سپاهان مقابل مشهدی‌ها
تیم فوتبال سپاهان در 3 رویارویی با تیم های مشهدی 11 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان تا پایان هفته ی یازدهم 26 گل وارد دروازه ی حریفان خود کرده که این تیم را به عنوان هفتمین خط تهاجمی لیگ معرفی می کند.

اما جالب اینکه آنها در 24 دیداری که برگزار کرده اند این آمار را به ثبت رسانده اند ولی میانگین گلزنی آنها منهای دیدار برابر نماینده های مشهد 58 درصد را نشان می دهد و آنها 42 درصد باقی مانده را در سه دیدار مقابل تیم های مشهدی به ثمر رسانده اند.

یعنی سپاهانی ها در 22 دیدار خود 15 بار گلزنی کرده اند و در سه دیدار برابر نماینده های مشهد 11 بار دروازه ی پدیده و سیاه جامگان را باز کرده اند.

طلایی پوشان در دور رفت با نتیجه ی 2 بر صفر سیاه جامگان را در نقش جهان شکست دادند که دومین پیروزی نیم فصل اول آنها بود و در شروع نیم فصل دوم با نتیجه ی 4 بر صفر مقابل شاگردان مهاجری به برتری دست یافتند که دیدار رفت را با همین نتیجه به آنها واگذار کرده بودند.

سپاهان روز گذشته نیز برابر سیاه جامگان در بازی برگشت قرار گرفت و با نتیجه ی غیرمنتظره ی 5 بر صفر موفق شد، حریف خود را شکست دهد تا هم آمار خط تهاجمی خود را بهبود بخشد و هم سیاه جامگان به تنها تیمی بدل شود که زردپوشان موفق به شکست آنها در دو بازی رفت و برگشت شده اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها