X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اسفند 1396, 13:45
کد خبر: 26049
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

مصدومیت مهاجم سپاهان جدی نیست

هاجر دباغی: برای سپاهان شدن هنوز باید تلاش کرد

هاجر دباغی: برای سپاهان شدن هنوز باید تلاش کرد هاجر دباغی: برای سپاهان شدن هنوز باید تلاش کرد
دیدار هفته گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان و استقلال خوزستان با برتری قاطع طلایی پوشان همراه بود؛ اما به‌جز نتیجه این دیدار خبر مصدومیت مهاجم سپاهان، فوتبال دوستان اصفهان را بیش‌ازپیش نگران کرد. خبر مصدومیت و تعویض اجباری هاجر دباغی، مهاجم جوان و ارزنده سپاهان بهانه شد تا چند کلامی با او هم‌سخن شویم. آنچه می‌خوانید گفتگوی پایگاه خبری طوفان زرد با این ملی‌پوش شایسته تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان است:
بدون مقدمه راجع به آن مصدومیت بگویید، موضوع چیست؟
در دیدار با استقلال خوزستان تجربه یک دیدار کاملاً فیزیکی داشتیم. در برخوردی شدید من از ناحیه فک و صورت دچار آسیب‌دیدگی شدم و برای اطمینان و صلاحدید کادر فنی تصمیم بر آن شد تا زمین مسابقه را ترک کنم. روز گذشته در همین رابطه به پزشک مراجعه کردم و خداراشکر مشکلی وجود نداشت و می‌توانم تیم را در دیدارهای آتی همراهی کنم.

بازی با استقلال خوزستان چطور بود؟
همانطور که گفتم بازی با استقلال خوزستان یک دیدار سنگین و فیزیکی بود. حریف بسیار بسته بازی می‌کرد و اکثر مواقع در زمین خودشان بودند. بازی تا پایان نیمه نخست بدون گل تمام شد و این موضوع کمی ما را دچار نگرانی کرد اما با تلاش همه بچه‌ها در ابتدای نیمه دوم موفق شدیم دو گل بزنیم و این اتفاق روند بازی را بهتر کرد. می‌توانم بگویم تیم خوب استقلال خوزستان تغییرات بسیار زیادی نسبت به نیم‌فصل نخست داشته اما ما به سه امتیاز این دیدار نیاز جدی داشتیم و حتماً باید دست‌پر به اصفهان بازمی‌گشتیم.

دیدارهای بعدی خود را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما در آستانه دو بازی بسیار مهم هستیم. ابتدا با تیم شهرداری سیرجان و سپس به سنندج می‌رویم. در بازی نخست میزبان هستیم و چون به لحاظ کیفی نمایش و هماهنگی بهتری در خانه‌ داریم بسیار تلاش خواهیم کرد تا پیروز مسابقه باشیم. تیم ما در این فصل بدشانسی‌های زیادی داشت. در بین بازیکنان دو مشکل رباط صلیبی داشتیم که بی‌شک بر نتایجمان هم تأثیر داشت اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

صحبت از مصدومان شد؟ مصدومیت فروغ موری چه تأثیری بر تیم شما گذاشت؟
تیم ما ابتدای فصل، در دقیقه نود بسته شد و شاید فرصت هماهنگی و تمرینات پیش فصل برای ما وجود نداشت. رفته‌رفته هماهنگ شدیم و سعی کردیم تمام مسئولیت‌هایی که کادر فنی از ما انتظار دارد را به‌درستی اجرا کنیم. بدون شک فروغ هم یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم ما بود و شبی که خبر مصدومیتش به بچه‌ها رسید همگی در بهت و شوک فرورفتیم. دو سه روزی در این شوک بزرگ بودیم اما پس‌ازآن عزممان را بیشتر از هر همیشه جزم کردیم و هم‌قسم شدیم تا جای خالی فروغ را پرکنیم. دیدار ما با همیاری ارومیه اولین دیداری بود که فروغ در میانمان نبود و به همین علت ترکیب و تاکتیک تیمی ما دستخوش تغییراتی شده بود که سبک بازیمان را تغییر می داد. هرچه گذشت بهتر شدیم و بیشتر با تغییرات کنار آمدیم اما آن دیدار را از دست دادیم.

به نظرت فشارهایی که روی بازیکنان یا بهتر بگوییم فروغ بود موجب ایجاد مصدومیتش شد؟
فوتبال ورزش پرحادثه‌ای است. نمی‌شود گفت دلیل افت بدنی یا فشار باعث ایجاد تمام مصدومیت‌ها می‌شود. حداقل من در این مورد آگاهی لازم برای اظهارنظر دقیق را نمی‌توانم داشته باشم اما در بازی با ایلام تیم ما کاملاً سوار بر میدان بود. حمله می‌کردیم اما توپ‌ها گل نمی‌شد و همین روند باعث شد تا با تمام وجود درصحنه‌ها از جان مایه بگذاریم. در آن صحنه هم بی‌احتیاطی رخ داد و تکل خطای دروازه‌بان حریف موجب مصدومیت فروغ شد. اتفاقی که هم امتیاز آن دیدار را گرفت هم فروغ را...

به لحاظ آماری، عملکرد خود را نسبت به فصل گذشته چطور می‌دانی؟
سال گذشته من در طول یک‌فصل 7 یا 8 گل به ثمر رساندم. فکر می‌کنم امسال به لحاظ آماری کیفیت بهتری داشتم. آن‌طور که می‌دانم تا این هفته 9 یا 10 گل زده‌ام و انشالله بتوانم در هفته‌های بعدی هم این روند را تکرار کنم.

اوضاع تیم ملی چطور است؟
امکان برگزاری اردوی روسیه وجود دارد. شرایط این‌طور است که ما حتی پس از دیدارهای هفته بیستم لیگ باید به اردوی تیم ملی اضافه شویم. بلافاصله پس از بازی صبح جمعه باید آماده سفر به تهران شویم. طبیعتاً خستگی بازی و پس‌ازآن خستگی سفر تا حد زیادی به لحاظ فیزیکی و بدنی روی ما تأثیر می‌گذارد. من حتی به خاطر مصدومیتی که داشتم اردوی اتریش را کاملاً از دست دادم اما تمام تلاشم را در ادامه خواهم کرد تا به یاری خدا بهترین عملکرد را داشته باشم.

از فوتبال بانوان فاصله بگیریم، به‌عنوان یک سپاهانی شرایط تیم آقایان سپاهان را چطور می‌بینی؟
این هفته پیروزی بسیار خوبی مقابل سیاه‌جامگان کسب شد. تغییر تحولات کادر فنی مثمر ثمر بود و خوشبختانه آن شرایط خاص در پایین جدول قرار است پایان یابد اما برای سپاهان شدن هنوز باید تلاش کرد. اگر هواداران مثل همیشه از سپاهان حمایت کنند بازیکنان باروحیه مضاعف به جنگ حریفان خواهند رفت و همین عاملی برای کسب نتیجه‌ای درخور نام ارزشمند سپاهان می‌شود.

صحبت از هواداران شد، به‌عنوان سخن پایانی چه صحبتی با همه اهالی ورزش بانوان، شامل مخاطبان، رسانه‌ها و البته هواداران خود دارید؟
حقیقتاً در طی این چند سال اخیر رسانه‌ها کمک بسیار بزرگی به ورزش بانوان و فوتبال بانوان داشتند. پوشش رسانه‌ای سبب دیده شدن ورزشکاران شد و مردم دیدگاهشان نسبت به فوتبال بانوان بهتر شد. همین عاملی برای جذب مخاطب و هوادار بود که خداراشکر امسال حمایت بسیار خوبی هم از ما داشتند. چالش‌های بزرگی که پیش روی هواداران ماست یکی بعد مسافت و دوری زمین مسابقه از مرکز شهر است. مورد دوم این است که برخی از دیدارهای ما در روزهای اواسط هفته برگزار خواهد شد و همین مورد باعث می‌شود استقبال کمتر شود. خوشبختانه دیدار بعدی ما با سیرجان روز جمعه برگزار می‌شود و من از تمام هواداران می‌خواهم بازهم یاری کننده ما در ادامه مسیر پیروزی‌ها باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها