X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 اسفند 1396, 15:59
کد خبر: 26096
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حاشیه دیدار سپاهان-گسترش فولاد

ادای احترام به شهید حسن غازی

ادای احترام به شهید حسن غازی ادای احترام به شهید حسن غازی
عزت‌اله پورقاز که در‌ چند بازی اخیر سپاهان نیمکت‌نشین شده است امروز نیز در ترکیب اصلی قرار ندارد و حتی پیش از شروع بازی همراه تیم گرم نکرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان و گسترش فولاد دقایقی پیش در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد که حواشی آن به شرح زیر است.
* عزت‌اله پورقاز که در‌ چند بازی اخیر سپاهان نیمکت‌نشین شده است امروز نیز در ترکیب اصلی قرار ندارد و حتی پیش از شروع بازی همراه تیم گرم نکرد.
* ابراهیم عالمه گلر سوریه‌ای سپاهان که در بازی‌هایی که انجام داده درخشش زیادی داشته پیش از آغاز بازی به شدت توسط هواداران تشویق شد؛ مهدی شریفی، سیاوش یزدانی و ساسان انصاری از دیگر بازیکنانی بودند که مورد تشویق قرار گرفتند.
* بازیکنان تیم سپاهان به مناسبت سالگرد شهادت حسن غازی با روپوش‌هایی با عکس شهید این شهید کاپیتان پیشین سپاهان به میدان آمدند؛ هم‌چنین در آستانه شروع بازی کادر فنی و بازیکنان با اهدای گل مقام این شهید را والا شمردند.
* منصور ابراهیم‌زاده و کادر فنی سپاهان پیش از شروع بازی به استقبال کادر فنی گسترش فولاد رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.
* سعید آقایی و حسن جعفری از سپاهان به سمت فیروز کریمی مربی گسترش فولاد رفتند؛ یوسف سیدی، رضا خالقی‌فر، میلاد زنید‌دور، عزیز معبودی و اسماعیل فرهادی نیز از تیم گسترش فولاد به سمت نیمکت سپاهان رفتند.
* بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان در آستانه آغاز بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای کسب پیروزی یک‌دل شدند.
* هواداران تیم سپاهان با شال‌های طلایی و یک پرچم بزرگ زرد به استقبال این بازی آمده‌اند.
ادای احترام به شهید حسن غازی

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها