X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 اسفند 1396, 16:47
کد خبر: 26101
خبرنگار: lark
نظرات: 0

قهرمانی را از سپاهان گرفتند

شهبازی: در خانه سَرِ ما را بریدند

شهبازی: در خانه سَرِ ما را بریدند شهبازی: در خانه سَرِ ما را بریدند
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با انتقاد شدید از نحوه داوری گفت: همه امروز دیدند که چطور در خانه سر تیم ما بریده شد و جام قهرمانی که می‌توانستیم امسال برای سپاهان به اصفهان بیاوریم را از ما گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، پس از باخت یک برصفر تیمش مقابل شهرداری سیرجان اظهار کرد: بعد از بازی مقابل ایلام با سند و فیلم اعتراض کردم. من نمی‌خواهم چیزی بگویم اما باید دکتر صوفی زاده نایب رییس فدراسیون یک سری مسائل را بداند. چرا شب بازی با ایلام داور مسابقه یکباره عوض می‌شود؟ به ما می گویند داور بلیت نداشته است، در حالی داور در خانه منتظر تماس فدراسیون برای آمدن بوده است.
وی ادامه داد: چرا باید این اتفاقات هفته‌ها برای ما رخ دهد؟ چرا در این بازی وقتی پای بازیکن من قیچی می‌شود خطایی گرفته نمی‌شود؟ در این بازی اشتباهات خیلی زیاد بود. سر تیم من بریده شد، دیگر واضح تر از این! پنالتی را برمی گردانند، پنالتی محرز را نمی‌گیرند، گل سالم را آفساید می‌گیرند!
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: من واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، وقتی هم که اعتراض می‌کنیم داور می‌گوید شما که داور نیستید، درست است داور نیستم اما مربی که هستم من به بازیکنانم آفساید وخطا را آموزش نمی‌دهم؟ اوت را یاد نمی‌دهم؟ تاکید می‌کنم که فقط قهرمانی را از ما گرفتند، قهرمانی که می‌توانست برای دومین سال پیاپی برای اصفهان و امسال به نام سپاهان باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها