X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1396, 10:37
کد خبر: 26200
خبرنگار: khani
نظرات: 3

ترافیک خط حمله سپاهان هم خوب است هم بد

ابراهیم‌زاده: حسرت عدم حضور در آسیا را نمی‌خوریم

ابراهیم‌زاده: حسرت عدم حضور در آسیا را نمی‌خوریم ابراهیم‌زاده: حسرت عدم حضور در آسیا را نمی‌خوریم
سرمربی سپاهان در مورد شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط سپاهان اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم. بعد از لغو اردوی بوشهر یک دیدار تدارکاتی خوب با پارس جنوبی داشتیم که خیلی به ما کمک کرد و برایمان مفید بود.

وی درمورد روند بهبود مصدومیت بازیکنانش هم گفت: خوشبختانه مسعود حسن‌زاده به شرایط بازی رسیده است و همانطور که دیدید دقایقی به میدان رفت و با توجه به دوری طولانی مدتش از میادین از عملکردش رضایت داشتیم و باید تلاش کند تا به شرایط آرمانی برگردد. سایر نفرات هم علیمحمدی به تازگی تمرینات مجدد خود را آغاز کرده و سیاوش یزدانی نیز پس از عمل بینی یک هفته دوندگی نداشته است ولی به مرور بازیکنان ما اضافه می‌شوند و برای دیدار هفته بیست و ششم آماده خواهند شد.

سرمربی سپاهان با اشاره به ترافیک خط حمله تیمش با رسیدن مصدومان عنوان کرد: این اتفاق برای یک سرمربی هم خوب است و هم بد. در هر صورت باید بازیکنان در بهترین فرم خود باشند و در قالب تیم بتوانند به سپاهان کمک کنند و امیدوارم همیشه دستمان در چینش ترکیب باز باشد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه وقفه لیگ برتر برایشان خوب است یا بد گفت: برای تیمی مثل ما که درگیر تغییرات زیاد بوده این تعطیلات در جهت هماهنگی بیشتر بازیکنان کاربرد دارد و از ان به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.

وی در رابطه با دیدارهای آسیایی نمایندگان ایران و جای خالی سپاهان خاطرنشان کرد: همه ما عادت داشتیم سپاهان را همیشه در این رقابت‌ها ببینیم و قطعاً جای این تیم خالی است ولی این نباید باعث شود حسرت بخوریم بلکه باید منجر به تلاش بیشتر شود.

سرمربی سپاهان در پایان با اشاره ادامه برنامه‌های تیمش در تعطیلات گفت: یک دیدار تدارکاتی در اصفهان خواهیم داشت و پس از آن اردویی در تهران برگزار می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها