X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1396, 12:07
کد خبر: 26201
خبرنگار: khani
نظرات: 0

دیدار تدارکاتی سپاهان و سایپا در تهران

دیدار تدارکاتی سپاهان و سایپا در تهران دیدار تدارکاتی سپاهان و سایپا در تهران
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دومین دیدار تدارکاتی خود با تیم‌های لیگ برتری در تعطیلات لیگ به مصاف تیم فوتبال سایپا می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ئ به نقل از تسنیم ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان این روزها با حضور ابراهیم‌زاده به نوعی جانی دوباره گرفته و به دنبال حضوری قدرتمند در فصل آینده و ارتقا جایگاه خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است.

سپاهانی‌ها که با ابراهیم‌زاده در چند دیدار اخیر نتایج به نسبت قابل قبولی را کسب کرده‌اند، تعطیلات یک ماهه لیگ را فرصتی مناسب برای هماهنگی بیشتر بازیکنان می‌دانند، از این رو منصور ابراهیم‌زاده به دنبال برگزاری تمرینات فشرده و بازی‌های تدارکاتی سطح بالاست.

روز گذشته سپاهانی‌ها طی یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف پارس جنوبی جم رفتند که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند، حال سپاهان در ادامه اردوی یک ماهه خود قصد دارد تا روز پنجشنبه به مصاف یکی از تیم‌های اصفهانی برود.

سپاهانی‌ها پس از دیدار برابر یکی از تیم‌های اصفهانی به تهران می‌روند تا اردویی چند روزه نیز در این شهر داشته باشند، سپاهان در اردوی تهران روز یکشنبه هفته آینده به مصاف سایپا می‌رود، قرار بر این بود تا دیداری تدارکاتی نیز با نفت داشته باشند اما این دیدار لغو شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها