X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اسفند 1396, 11:34
کد خبر: 26218
خبرنگار: khani
نظرات: 3

علیپور بهترین بازیکن سال بود

ابراهیم‌زاده: با سپاهانی‌ها صحبت‌هایی در مورد فصل آینده انجام داده‌ام

ابراهیم‌زاده: با سپاهانی‌ها صحبت‌هایی در مورد فصل آینده انجام داده‌ام ابراهیم‌زاده: با سپاهانی‌ها صحبت‌هایی در مورد فصل آینده انجام داده‌ام
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که صحبت‌هایی را در مورد فصل آینده با مسئولان این باشگاه انجام داده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگوبا تسنیم وضعیت فنی تیم فوتبال سپاهان را مطلوب توصیف کرد و گفت: ما تمرین می‌کنیم که تیم از لحاظ فنی شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم که در پنج بازی باقیمانده نیز نتایج خوبی بگیریم. البته با تیم‌هایی بازی داریم که یا در کورس کسب سهمیه آسیا هستند یا اینکه برای فرار از سقوط می‌جنگند. در هفته‌های پایانی کار همه تیم‌ها سخت است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان می‌تواند تا پایان لیگ برتر، چند پله در جدول صعود کند، اظهار داشت: قطعاً تمام تلاش ما این است که در پایان لیگ برتر جایگاهی بهتر از این داشته باشیم و امیدوارم نتایج خوبی در پنج بازی پایانی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیتش برای فصل آینده و اینکه قرار است به همکاری خود با زردپوشان ادامه دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: من صحبت‌های ابتدایی را در این زمینه با باشگاه انجام داده‌ام، با این وجود در حال حاضر تمرکزم فقط روی بازی‌هایی است که در لیگ برتر پیش‌رو داریم. من بعد از عید راحت‌تر می‌توانم در این مورد صحبت کنم.

ابراهیم‌زاده درباره اینکه بهترین فوتبالیست ایران در سال 96 چه کسی بوده است، تصریح کرد: خیلی‌ها عملکرد خوبی داشتند، ولی به نظر من نقش علی علیپور پُررنگ بود و من او را انتخاب می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها