X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اسفند 1396, 17:02
کد خبر: 26228
خبرنگار: lark
نظرات: 2

به بهانه اردوی تیم ملی فوتبال

مظاهری، آقایی و کریمی پایه ثابت دعوت های کیروش

مظاهری، آقایی و کریمی پایه ثابت دعوت های کیروش مظاهری، آقایی و کریمی پایه ثابت دعوت های کیروش
در اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال همچنان نام بازیکنان ذوب آهن و سپاهان به چشم می خورد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، لیست ۲۸ نفره اردوی تیم ملی به منظور رویارویی با تونس و الجزایر در حالی اعلام شد که بازیکنان سپاهان و ذوب آهن همچنان در جمع دعوت شدگان حضور دارند و از شانس بالایی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برخوردار هستند.
رشید مظاهری دروازبان ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن که در بازی با مقدونیه در ترکیب تیم اصلی قرار گرفت و واکنش های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. همچنین عملکرد وی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حتی در بازی هایی که این تیم نتیجه مطلوب نگرفته، تحسین همگان را برانگیخته و کیروش را مجاب کرده تا رشید به عنوان یکی از دعوت شدگان همیشگی به اردوی تیم ملی باشد.
سعید آقایی نیز که قبل از پیوستن به سپاهان ملی پوش بود بازهم به اردوها دعوت می شود. شماره 7 ثابت سپاهان که در لیگ هفدهم سند دفاع چپ سپاهان را به نام خود زده، روز گذشته به عنوان بازیکن ثابت مقابل تیم ملی سیرالئون به میدان رفت که عملکرد درخشانی از خود نشان داد و می توان امیدوار بود که به همراه میلاد محمد در پست دفاع چپ مسافر روسیه شود.
علی کریمی دیگر ملی پوش تیم فوتبال سپاهان است که پس از بازی کردن در فوتبال کرواسی به جمع دعوت شدگان به اردوهای ملی پیوست و حتی در بازگشت به سپاهان نیز جزء بازیکنان مورد علاقه کیروش بود. کریمی که در پست هافبک دفاعی توپ میزند به نوعی از مهره های ثابت تیم کیروش در بازی های تدارکاتی پیش از جام جهانی بوده و با توجه به سبک فوتبالی که کیروش می پسندد احتمال می رود که بلیط سفر به جام جهانی را از کیروش دریافت نماید.
مظاهری، آقایی و کریمی پایه ثابت دعوت های کیروش
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها