X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 فروردین 1397, 13:14
کد خبر: 26366
خبرنگار: khani
نظرات: 5

یکی از بزرگترین مشکلات سپاهان عدم ثبات مدیریت در این باشگاه بود

کربکندی: احتمال سقوط سپاهان 5 درصد است

کربکندی: احتمال سقوط سپاهان 5 درصد است کربکندی: احتمال سقوط سپاهان 5 درصد است
سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در حالی با 28 امتیاز در رتبه یازدهم است که اگر نتایج خوبی در هفته باقیمانده نگیرد حتی احتمال دارد به لیگ پایین تر سقوط کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از " ورزش سه" یکی از بدترین فصل های سپاهان در این دوره از مسابقات لیگ برتر رقم خورد آن هم در حالیکه این تیم از ابتدای فصل با زلاتکو کرانچار که مربی سرشناسی است و این تیم را به مقام قهرمانی رسانده بود به توافق رسید و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفت. با این وجود سپاهان در سه بازی آینده باید بیشترین امتیاز را بگیرد تا پایان خوشی برای فصل تلخش رقم بزند. رسول کربکندی مرب سابق تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن درباره شرایط این تیم گفت:« افت سپاهان ونتایج ضعیف این تیم دلایل زیادی دارد ضمن اینکه یک تیم نمی تواند ده سال در اوج بماند و همه تیم ها فراز و نشیب دارند. گاهی یک تیم خوب و هماهنگ کنار هم جمع می شوند اما گاهی هم مسایلی چون مشکلات مدیریتی ، مالی و فنی باعث می شود که یک تیم خوب شکل نگیرد.»

او افزود:« یکی از بزرگترین مشکلات سپاهان عدم ثبات مدیریت در این باشگاه بود. همچنین کادرفنی این تیم نیز ثبات نداشته و کرانچاری را که با سلام و صلوات آوردند را با توهین بیرون می کنند. تغییرات مدیریتی پی در پی هم که در این باشگاه وجود داشت به این تیم لطمه زد.»


مربی سابق سپاهان همچنین در این باره که چقدر سوء مدیریت را در مشکلات سپاهان دخیل می داند گفت:« من خیلی درون سازمان نیستم اما امروز در ورزش مملکت ما اتفاقی افتاده که هرکسی که فرق توپ فوتبال و هندوانه را می فهمد می آورند در فوتبال به او پست می دهند. از طرف دیگر فوتبال به گونه ای است که همه خود را در آن صاحب نظر می دانند ضمن اینکه کسی که پول می دهد هم خودش را محق می داند که در همه چیز از جمله مسایل فنی دخالت بکند. این فقط در کشور ما وجود دارد که مدیرعامل بین نیمه به رختکن و یا هر روز به سر تمرین می رود.»


کربکندی در این باره که سپاهان روی کاغذ ممکن است به لیگ یک سقوط کند گفت:« روی کاغذ این احتمال هست و فکر می کنم حدود 5 درصد باشد. اما بعید می دانم چنین اتفاقی برای سپاهان رخ دهد.» در حال حاضر آینده سپاهان در لیگ برتر فصل بعد مطرح است و اینکه برخی معتقدند این باشگاه باید از سرمایه هایش مثل محرم نویدکیا استفاده کند و برخی دیگر معتقدند این تیم باید یک مربی بزرگ خارجی بیاورد. کربکندی در این مورد گفت:« من راجع به افراد نمی توانم نظر بدهم و این برمی گردد به سیاست گذاری باشگاه...اگر باشگاه دنبال قهرمانی و ساختن تیم بزرگ است باید مربی بزرگ هم داشته باشد. مربی جوان نمی تواند بازیکنان بزرگ را مدیریت کند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها