X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1397, 09:52
کد خبر: 26373
خبرنگار: talaei
نظرات: 1

نیاز سپاهان به پیروزی،برای فرار از منطقه سقوط

سپاهان بدون تغییر رده به صنعت نفت رسید

سپاهان بدون تغییر رده به صنعت نفت رسید سپاهان بدون تغییر رده به صنعت نفت رسید
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد در هفته بیست و هشتم از صنعت نفت آبادان میزبانی می کند.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سوم آذر ماه سال گذشته بود که سپاهانِ رده یازدهمی در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود و با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد. در آن زمان صنعت نفت در رده هفتم و سپاهان در رده یازدهم قرار داشت، اما در آستانه دیدار برگشت صنعت نفت آبادان با یک پله سقوط در رده هشتم قرار گرفته ولی سپاهان به مانند بازی رفت در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

صنعت نفت در پایان هفته بیست و هفتم صاحب ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی و ۱۰ شکست شده و با ۳۷ امتیاز مقابل سپاهانی صف آرایی می کند که تا کنون ۶ برد، ۱۰ تساوی و ۱۱ شکست در کارنامه خود دارد و تا کنون ۲۸ امتیاز کسب کرده است.

سپاهان در آخرین دیدار خود مقابل تراکتورسازی به تساوی ۱ بر ۱ رسید اما شاگردان فراز کمالوند توانستند با یک گل پیکان را از پیش رو بردارند.

نتیجه پایانی دیدار سپاهان و صنعت نفت تاثیری در رده این تیم آبادانی نخواهد داشت اما سپاهان برای فرار از منطقه سقوط به پیروزی در این دیدار احتیاج دارد تا در صورت شکست یا تساوی تراکتور سازی بتواند به رده دهم صعود کند.

دیدار این دو تیم روز جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۶ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها