X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1397, 21:17
کد خبر: 26393
خبرنگار: khani
نظرات: 5

باشگاه نفت هیچ صحبتی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان نکرده است

ابراهیم‌زاده: امیدوارم سپاهان به روزهای اوج خود برگردد

ابراهیم‌زاده: امیدوارم سپاهان به روزهای اوج خود برگردد ابراهیم‌زاده: امیدوارم سپاهان به روزهای اوج خود برگردد
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه هنوز هیچ صحبتی درباره تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان انجام نداده و در این شرایط هم طبیعی است که هر بازیکن دنبال تیم موردنظر خود باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، مسعود ابراهیم‌زاده عصر جمعه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و پرفشاری بود. تیم ما در لیگ ماندنی شده و به هدفمان رسیده‌ایم، اما برای ارائه یک بازی خوب به زمین آمده بودیم ولی سپاهان هم تحت فشار بود و برای کسب سه امتیاز به بازی آمده بود.

وی ادامه داد: سپاهان خوب بازی کرد، اما ما هم خوب دفاع کردیم و سنجیده بازی کردیم و موفق شدیم یک امتیاز از این تیم بگیریم.

ابراهیم‌زاده در مورد شرایط سپاهان گفت: سپاهان تیم ریشه‌داری است که هر سال برای قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی می‌جنگید. امسال اتفاقاتی افتاده است که در فوتبال طبیعی است، اما امیدوارم سپاهان به روزهای اوج خود برگردد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره آینده خود در این تیم خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. باشگاه هنوز هیچ صحبتی درباره تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان انجام نداده و هیچ اقدامی نکرده است و در این شرایط هم طبیعی است که هر بازیکن دنبال تیم موردنظر خود باشد و ممکن است با چند باشگاه دیگر هم صحبت کرده باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها