X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1397, 12:47
کد خبر: 26411
خبرنگار: khani
نظرات: 6

بیانیه رسمی باشگاه سپاهان

سخنی با هواداران سپاهان

سخنی با هواداران سپاهان سخنی با هواداران سپاهان
هواداران تیم فوتبال سپاهان با وجود مشکلات زیادی که در این فصل داشته‌اند همواره در صف اول جبهه حمایت از تیم خودشان قرار گرفته‌اند.

روابط عمومی باشگاه سپاهان - در بازی هفته گذشته سپاهان و صنعت نفت آبادان تماشاگران سپاهان بدون وقفه و یکدل در طول ۹۰ دقیقه تیمشان را مورد حمایت قرار دادند تا بازیکنان سپاهان با تکیه بر این حمایت در تمامی جریان بازی حریف خودشان را تحت فشار قراردهند و اگر بدشانس و کمی بی دقت نبودند شاید پایانی خوش‌تر در بازی مقابل صنعت نفت برای فوتبال سپاهان رقم خورده بود.

هواداران سپاهان سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند که نقشی انکار ناپذیر در موفقیت‌های مختلف ورزش فولاد مبارکه سپاهان ایفا کرده‌اند. هوادارانی که بدون هیچ چشم‌داشتی در سرما و گرما یار و یاور تیم‌های ورزشی باشگاه و به خصوص فوتبال سپاهان بوده اند و با ارائه نقد و پیشنهاد چه به صورت رودررو و چه به صورت مجازی کمک بزرگی برای انجام برنامه‌ریزی‌های مختلف در جهت موفقیت باشگاه داشته‌اند.

با این وجود در این فصل شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تیم فوتبال سپاهان نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات مردم اصفهان و هواداران طلایی‌پوش در سراسر ایران را برآورده کند و این مسئله با وجود اینکه به صورت ناخواسته رقم خورد مشکلات زیادی را برای طلایی‌دلان بوجود آورد که تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه و کادر فنی همه در جهت برون رفت از این شرایط بوده است که البته احتیاج به زمان هم داشته است. با این حال و در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ، سپاهان دو مسابقه بسیار حساس در مقابل استقلال خوزستان و استقلال تهران در پیش رو دارد که ۶ امتیاز آن می‌تواند در پایان لیگ جایگاهی بسیار بهتر را در جدول برای سپاهان رقم بزند و با توجه به شرایط موجود امید می‌رود تیم بهترین نتایج را در این دو بازی کسب کند.

از طرف دیگر برنامه ریزی‌های مقدماتی برای تشکیل یک تیم قوی و با کیفیت از جانب مجموعه مدیریتی شرکت فولاد مبارکه و باشگاه انجام شده و این مسئله مستلزم این است که سپاهان در این دو مسابقه باقی مانده خودش با آرامش کار را ادامه دهد و لیگ را به پایان برساند تا برای فصل آینده ابرهای تیره کنار بروند و خورشید موفقیت طلوع کند. از هواداران عزیز و دلسوز سپاهان درخواست داریم در این دو بازی باقیمانده و به خصوص بازی پایانی در مقابل استقلال تهران هم به مانند قبل با حمایت گسترده خودشان شرایط را برای آرامش تیم فراهم کنند تا با گذر از این بحران بتوانیم در فصل آینده با شرایطی بسیار بهتر جوابگوی این همه اشتیاق و محبت هواداران سپاهان باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها