X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1397, 15:29
کد خبر: 26415
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سرپرست باشگاه سپاهان :

هواداران سپاهان آغازکننده درگیری بازی صنعت نفت نبودند

هواداران سپاهان آغازکننده درگیری بازی صنعت نفت نبودند هواداران سپاهان آغازکننده درگیری بازی صنعت نفت نبودند
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: در بازی با صنعت نفت هواداران سپاهان آغازکننده درگیری نبودند و تماشاگران حریف درگیری را شروع کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تساوی خانگی یک بر یک سپاهان برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پایاپایی بود، اما در نیمه دوم این سپاهان بود که بر بازی تسلط داشت و نفت حتی به نیمه زمین ما هم نیامد. البته سپاهان با وجود اینکه تیم برتر میدان بود، موقعیت‌های زیادی را از دست داد و متأسفانه با وجود اینکه استحقاق برد داشتیم، بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

وی درباره 2 بازی باقیمانده سپاهان برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران افزود: تیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا حداکثر امتیازات این 2 مسابقه را کسب کند و اگر خوب عمل کنند، کسب 6 امتیاز در توان بازیکنان هست و انتظارم از تیم هم گرفتن حداکثر امتیازها در این 2 مسابقه است.

سرپرست باشگاه سپاهان پیرامون مطرح شدن نام مربیانی مانند امیر قلعه‌نویی برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر گفت: فصل هنوز تمام نشده و تمام تمرکز من روی 2 بازی باقیمانده است. در حال حاضر هیچ صحبتی در این مورد ندارم.

تابش خاطرنشان کرد: منصور ابراهیم‌زاده سرمربی سپاهان است و کارش را با قدرت ادامه می‌دهد و من هم از او و تیم حمایت می‌کنم. ان‌شاالله هشتم اردیبهشت ماه در خدمت رسانه‌ها هستم و به تمام سوالات در مورد سرمربی فصل آینده سپاهان پاسخ می‌دهم. الان هر صحبتی کنیم هر کس برداشتی می‌کند و ممکن است ناراحتی پیش بیاید، بنابراین اجازه دهید در این مورد صحبت نکنم.

سرپرست باشگاه سپاهان درباره درگیری هواداران این تیم با تماشاگران صنعت نفت و اسکورت کاروان این تیم توسط یگان ویژه و واکنش مسئول مسابقات سازمان لیگ به این اقدام تماشاگران سپاهان خاطرنشان کرد: آنطور که من بررسی کردم، هواداران صنعت نفت آغازکننده درگیری بوده‌اند. همچنین در بازی رفت در آبادان اتفاقاتی افتاده بود که این مسائل کری‌خوانی بوده که بین چند هوادار ایجاد شده است و این اتفاق بیرون ورزشگاه رخ داده است. هواداران سپاهان به خاطر اتفاقات بازی رفت کمی حساس شده بودند و این درگیری‌ها نیز بیرون ورزشگاه نقش‌جهان اتفاق افتاد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها