X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1397, 18:24
کد خبر: 26417
خبرنگار: lark
نظرات: 1

52 گل پنالتی تا پایان هفته بیست و هشتم

انصاری بهترین پنالتی‌زن لیگ هفدهم

انصاری بهترین پنالتی‌زن لیگ هفدهم انصاری بهترین پنالتی‌زن لیگ هفدهم
مهاجم سپاهان با به ثمر رساندن 5 گل از روی نقطه پنالتی عنوان بهترین پنالتی زن لیگ هفدهم را تا پایان هفته بیست و هشتم در اختیار دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، تا پایان هفته بیست و هشتم 475 گل از خط دروازه ها عبور کرده که از این تعداد 52 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. ساسان انصاری با گلی که این هفته مقابل صنعت نفت آبادان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با 5 گل پنالتی عنوان بهترین پنالتی زن لیگ را به خود اختصاص داده است. او پیش از این در مصاف با تراکتورسازی، سایپا، پدیده و ذوب آهن موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شده بود.
رحیم زهیوی مهاجم فولاد خوزستان با گلی که این هفته مقابل ذوب آهن به ثمر رساند، جمع گلهای پنالتی خود را به عدد 4 رساند. او در دیدارهای برگشت برابر پرسپولیس و استقلال نیز در جریان بازی برای فولاد گلزنی کرده تا آمار 6 گل زده را برای خود ثبت کرده باشد.
محمد قاضی مهاجم این فصل پدیده نیز تا کنون در مصاف با سایپا، تراکتورسازی، سیاه جامگان و پارس جنوبی جم 4 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده تا در کنار زهیوی قرار بگیرد. قاضی 6 گل زده هم در جریان بازی دارد و آمار 10 گل زده را در کارنامه اش ثبت کرده.
جاسم کرار نیز مقابل سپاهان همانند بازی رفت یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با دو گل پنالتی که به استقلال و تراکتورسازی زده بود، جمع گلهای پنالتی اش را به عدد 4 برساند. کرار در این فصل سه گل نیز در جریان بازی به ثمر رسانده و او هم آمار 7 گل زده را به ثبت رسانده است.
جالب است بدانید سایپا با 6 گل زده از روی نقطه پنالتی بیشترین آمار را در این حوزه دارد این در حالی است که شاگردان برانکو در پرسپولیس طی 28 هفته هنوز گل پنالتی دریافت نکرده اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها