X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1397, 21:41
کد خبر: 26433
خبرنگار: khani
نظرات: 8

یاوری : دست در دست هم دهیم تا سپاهان بزرگ به روزهای طلائی خود باز گردد

یاوری : دست در دست هم دهیم تا سپاهان بزرگ به روزهای طلائی خود باز گردد یاوری : دست در دست هم دهیم تا سپاهان بزرگ به روزهای طلائی خود باز گردد
محمود یاوری پیشکسوت فوتبال و مشاور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار دل نوشته ای صمیمانه که آن را در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار داد ، نظرات خودش را این چنین بیان کرد :

همواره در تاریخ کهن سپاهان (شاهین) ارکان اصلی باشگاه یعنی مدیران ، مربیان ، بازیکنان ، هواداران و رسانه ها نقش تعیین کننده و تأثیرگذاری در روزهای تلخ و شاد ، ناخوشی و خوشی ، پائین و بالاهای سپاهان بزرگ داشته و دارند که در دو دهه ی اخیر نقش شادی و قهرمانی به دلیل مدیریت صحیح ، سرمایه گذاری روی جوانان مستعد و فرصت سازی ، شاهد دوره طلائی سپاهان بزرگ بودیم . امروز این میراث بزرگ نیاز به همایت و همدلی همه سپاهانی ها دارد . چه همراهانی را که در ورزشگاهها حضور پیدا می کنند و باعث دلگرمی می شوند چه بزرگان و پیشکسوتان باشگاه و همچنین طرفداران پیشکسوت که به هر دلیل خانه نشینی را ترجیح داده اند . امروز روز حمایت و آشتی با سپاهان بزرگ است نه فاصله و قهر و دوری .

من – محمود یاوری – افتخار این مهم را دارم که بیشترین عمر حضور مربیگری دراین باشگاه در سالهای ۵۳ تا ۵۷ و ۶۷ ، ۷۴ را با تمام کمبودها و داشته ها در کارنامه خود دارم و همواره در روزهای سخت سپاهان بزرگ ، اولین و تنها گزینه بوده ام . امروز هم در سال ۹۷ به دعوت و درخواست یار وفادار سپاهان بزرگ – مهندس تابش – نه به دنبال پست و مقام و پول و قرارداد که با هدف و نیت کمک به سپاهان بزرگ آمده ام تا تجربیاتم را در جایگاهی که مورد استفاده قرار گیرد و مؤثر باشد در اختیار قرار دهم .

هر چند در تمام سالهای فعالیتم که دور از سپاهان گذشت نگران و مراقب و پیگیر سپاهان بودم و قلبم برای سپاهان می تپد و با شادی هایش شاد و با غم هایش غمگین می شدم . ازشما می خواهم و اعتقاد دارم که سپاهان بزرگ نیاز به یار دارد نه بار . یار دوازدهمی که در همه سالهای گذشته در روزهای خوشی و ناخوشی ، در سرما و گرما در اصفهان و شهرهای ایران همراه سپاهان بوده است و باحضورشان در کنار عملکرد فنی سپاهان قهرمان ، لرزه به اندام حریفان انداخته و می اندازند . هیچ اصفهانی و سپاهانی از جایگاه سپاهان بزرگ راضی نیست ولی راهکار آن توهین و تخریب نیست که لازم است مسئولین و عوامل امروز نیز درخصوص عملکردشان یعنی مدیریت ، کادر فنی ، بازیکنان هم بایستی درصدد جبران باشند و انشاءاله از دو فرصت باقیمانده بهره کافی برده شود . پس بیاییم کماکان از موجودی امروز سپاهان برای فردای سپاهان حمایت کنیم .وقت برای انتقاد و ساختن مجدد سپاهان بزرگ در فصل نقل و انتقالات باقی است به شرطی که با آرامش و حمایت ابزار کسب نتیجه را فراهم کنیم . دست در دست هم دهیم تا سپاهان بزرگ به روزهای طلائی خود بازگردد .

یارش باشیم نه در شعار که در عمل با تمام کاستی ها و کمبودها و واقعیت های امروز تا مرحله سخت امروز را به روزهای " ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم" پیوند بزنیم که حقیقتاً شیرینی دوچندانی خواهد داشت .

محمود یاوری

هوادارهمیشگی سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها