X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اردیبهشت 1397, 16:25
کد خبر: 26447
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سرپرست باشگاه سپاهان:

برای برگزاری انتخابات کانون هواداران به مشکل برخوردیم

برای برگزاری انتخابات کانون هواداران به مشکل برخوردیم برای برگزاری انتخابات کانون هواداران به مشکل برخوردیم
سرپرست باشگاه سپاهان در واکنش به انتقادها از عدم معرفی رئیس کانون هواداران این باشگاه گفت: به دنبال برگزاری انتخابات کانون هواداران بودیم اما متأسفانه به برخی موانع قانونی برخورد کرده‌ایم.
به گزار شپایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو باتسنیم ، درباره شرایط سپاهان برای رویارویی با استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارم تیم بتواند در بازی فردا امتیازهای لازم را کسب کند و به کسب امتیاز کامل این دیدار بسیار امیدوار هستیم.

وی در مورد محرومیت تماشاگران سپاهان از حضور در ورزشگاه در بازی هفته سی‌ام برابر استقلال تهران افزود: البته حکم محرومیت تماشاگران هنوز کتباً به دست ما نرسیده است، اما در جریان این موضوع قرار گرفتیم. نمی‌دانیم چرا این تصمیم گرفته شده است و به این حکم اعتراض خواهیم کرد. نامه اعتراض خود را تنظیم کرده‌ایم، اما چون حکم هنوز به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده هنوز اقدامی انجام نداده‌ایم.

سرپرست باشگاه سپاهان در واکنش به انتقادها از عدم معرفی رئیس جدید کانون هواداران این باشگاه و اینکه امور این کانون توسط مسئول امور حقوقی باشگاه سپاهان اداره می‌شود، گفت: به دنبال برگزاری انتخابات کانون هواداران سپاهان بودیم تا پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره، اعضا مدیرعامل جدید کانون را انتخاب کنند، اما متأسفانه به برخی موانع قانونی برخورد کردیم که به دنبال برطرف کردن آنها هستیم. پس از برگزاری بازی با استقلال که فرصت بیشتری پیدا کنیم به دنبال برگزاری انتخابات کانون خواهیم بود تا محمد جازان هم تمرکز خود را صرفاً بر مدیریت امور حقوقی باشگاه معطوف کند.

تابش ادامه داد: برخی قوانین تغییر کرده است و به همین دلیل برگزاری انتخابات کانون هواداران باشگاه تا این لحظه برای ما میسر نشده و امیدوارم این کاری به طریقی مقدور شود و بتوانیم کانون هواداران باشگاه سپاهان را طبق اساسنامه آن سازماندهی و اداره کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها