X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1397, 20:43
کد خبر: 26456
خبرنگار: lark
نظرات: 7

در پنج بازی آخر مثل یک قهرمان بازی کردیم

ویسی: خوزستانی‌ها نشان دادند در شرایط حساس کارهای بزرگ می‌کنند

ویسی: خوزستانی‌ها نشان دادند در شرایط حساس کارهای بزرگ می‌کنند ویسی: خوزستانی‌ها نشان دادند در شرایط حساس کارهای بزرگ می‌کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: خوزستانی‌ها نشان دادند در شرایط حساس کارهای بزرگ می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بقای تیمش در لیگ برتر، گفت: یک بازی بسیار حساس و مهم را برای دو تیم پیش رو داشتیم. برای نیافتادن بازی می‌کردیم. حساسیت بازی آنقدر زیاد بود که کسی توجهی به باد نداشت. خوزستانی‌ها نشان دادند در شرایط حساس می‌توانند کارهای بزرگ کنند.
وی افزود: به تمام خوزستان و افرادی که از شهرهای مختلف برای حمایت ما آمدند تشکر می‌کنم. خدا را شکر توانستیم در جدول بمانیم. تیم شرایط بدی داشت اما خدا را شکر جایگاهمان الان خوب است. کادرفنی، بچه‌های تیم، مسئولان، رسانه‌ها و ... همه تلاش کردند. امیدوارم سال آینده یک تیم خوب داشته باشیم.
سرمربی استقلال خوزستان، یادآور شد: فکر کنم برای بار دوم است که گل می‌خوریم گل می‌زنیم و اولین بار است که در این شرایط برنده شدیم. در پنج بازی آخر مثل یک قهرمان بازی کردیم. در سالی که قهرمان شدیم فلسفه ما این بود که از هر پنج هفته 8 امتیاز کسب کنیم اما ما در پنج هفته آخر 10 امتیاز گرفتیم. برد مقابل سپاهان کار بزرگی است. خوشحالم بازیکنان به این موفقیت رسیدند. به نتایج سایر بازی‌ها هم نگاه می‌کردیم. الان خوشحال، خوشحال و خوشحال هستیم.
وی یادآور شد: بازی احساسی شده بود و باید تمرکز بازیکنان را بالا می‌بردیم. مشکل فنی نداشتیم. عادل کلاه کج به درد ما خورد و او مثل یک مربی به ما کمک کرد. به بزرگ‌های تیم گفتم بازی امروز را آنها باید در بیاورند و من هیچ کاره هستم.
ویسی در مورد اینکه آیا در استقلال خوزستان، می‌ماند، گفت: سالی که قهرمان شدم گفتم دوست دارم بمانم بعد که رفتم مردم ناراحت شدند اما خودشان گفتند برو. الان هم دوست دارم بمانم اما من یک مربی حرفه‌ای هستم و اگر شرایط اینجا خوب نباشد جای دیگر پیشنهاد باشد می‌روم.
وی افزود: نمی‌دانم شرایط چه می‌شود. خوشحالم که مردم خوشحال هستند. الان به این مسئله فکر نمی‌کنم. اینکه سهمیه خوزستان چهار تیم می‌شود لذتی است که همه استان از آن باید بهره ببرند.
ویسی در مورد شرایط سخت استقلال خوزستان در فصل جاری، تأکید کرد:‌ لیاقت ما این نبود. یک تیم قهرمان بودیم که امسال این شرایط را داشتیم.گاهی اینطور می‌شود. باید چشم انداز خودمان را مشخص کنیم.
وی در مورد اینکه آیا برای سال بعدی با باشگاه صحبت کرده است، گفت:‌خیر هنوز صحبتی نشده است.
سرمربی استقلال خوزستان در پایان،‌گفت:‌ بچه‌های آبادان به رخکتن ما آمدند و فولادی‌ها و اهالی‌ شهرهای مختلف را امروز دیدم. از تمام شهرها آمدند و نام نمی‌برم که شهری از قلم نیفتد. دمشان گرم. هرجا که در خوزستان احساس شده همه باید با هم باشند این اتفاق می‌افتد. امروز فرقی نداشت افراد چه زبانی دارند و همه کنار هم بودند و در نهایت خوشحال رفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها