X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1397, 11:23
کد خبر: 26466
خبرنگار: khani
نظرات: 10

سپاهان طی دو فصل گذشته ابزار لازم برای قهرمانی را نداشت

یاوری: دلالان اجازه آرامش به سپاهان نمی‌دهند

یاوری: دلالان اجازه آرامش به سپاهان نمی‌دهند یاوری: دلالان اجازه آرامش به سپاهان نمی‌دهند
اولین برنامه ضربه آزاد با موضوع ورزش استان اصفهان شروع خوبی داشت، یاوری در خصوص وضعیت دلالی در فوتبال گفت و شهنازی از مشکلات وزنه برداران ذوب آهن و حضور قلعه نویی برای فصل آینده بر روی نیمکت ذوب آهن و وضعیت کشتی کشور.

به گزارش پابگاه خبری زوفان زرد و به نقل از ایسنا، اولین برنامه ورزشی ضربه آزاد شب گذشته ساعت 22:30 به روی آنتن سیمای مرکز اصفهان رفت. برنامه‌ای که گفته شد به گونه‌ای متفاوت تمام لایه‌های ورزش استان را بدون تعارف بیان می‌کند. شاید بتوان گفت ضربه آزاد شروع خوبی برای ورزش دوستان اصفهانی داشت چرا که موضوعات خوب و مهمی در آن مطرح شد.

دلالان اجازه نفس کشیدن به تیم‌ها نمی‌دهند

در همان ابتدای برنامه محمود یاوری مهمان تلفنی از دلالان فوتبال گفت، این که آن‌ها اجازه نمی‌دهند تیم‌ها نفس بکشند و آرامش داشته باشند.

مدیر فنی سپاهان اظهار کرد: کرانچار مربی 3 سال قبل نبود و اتفاقاتی رخ داد که وی به سپاهان تحمیل شد. مربی که بسیار ملاحظه کار و محتاط بود و نتوانست با داشته‌های تیمش ارتباط برقرار کند. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم سپاهان طی دو فصل گذشته ابزار لازم برای قهرمانی و حضور در جمع مدعیان را نداشت و نتیجه این شد که تیم سپاهان در چنین جایگاهی قرار گیرد.

یاوری افزود: در هفته‌های پایانی لیگ، تیم نفت تهران به نفع سپاهان بازی کرد و با نتایجی که گرفت، سقوطش را قطعی کرد تا خیال سپاهان راحت شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان با ابراهیم زاده و این بازیکنان سال آینده می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد یا خیر، گفت: در مورد مربی نمی‌توانم نظر بدهم ولی با این بازیکن خیر
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها