X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1397, 13:18
کد خبر: 26468
خبرنگار: khani
نظرات: 4

از لحاظ رتبه و میانگین امتیاز

آمار/ ضعیف‌ترین سپاهان تاریخ لیگ برتر

آمار/ ضعیف‌ترین سپاهان تاریخ لیگ برتر آمار/ ضعیف‌ترین سپاهان تاریخ لیگ برتر
تیم فوتبال سپاهان با شکست برابر استقلال خوزستان ضعیف‌ترین عملکرد خود در تاریخ ۱۷ ساله لیگ برتر را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و نهم با ۲۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و از حیث میانگین امتیازی ضعیف‌ترین عملکرد خود را در تاریخ لیگ برتر آن هم یک هفته به پایان رقابت‌ها رقم زده است.

سپاهان در حال حاضر با ۲۹ امتیاز از ۲۹ بازی، میانگین یک امتیاز از هر بازی دارد و حتی اگر در بازی بعد برابر استقلال پیروز هم شود به میانگین امتیاز ۱.۰۶ می‌رسد؛ حال آنکه ضعیف‌ترین میانگین امتیازی سپاهان در تاریخ لیگ برتر به فصل چهارم بازمی‌گردد که سپاهان در پایان بازی‌ها با کسب ۳۵ امتیاز به میانگین امتیاز ۱.۱۷ رسید.

از لحاظ رتبه‌ای اما بدترین فصل سپاهان فصل پانزدهم است که در لیگ ۱۶ تیمی به رتبه یازدهم رسیدند، اما امسال سپاهان در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها در رتبه چهاردهم قرار دارد و حتی پیروزی برابر استقلال هم بعید است رتبه آنها را بهتر از یازدهم کند.

سپاهانِ لیگ هفدهم که با وعده قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی بسته شد حالا بدترین تیم لیگ برتر پس از دو تیم سقوط کرده لقب گرفته است. تصمیمات و انتخاب‌های اشتباه دست اندرکاران سپاهان در طول ۳ فصل باعث شد تیم قهرمان لیگِ چهاردهم، در پایان لیگ هفدهم در رتبه چهاردهم، پایین تر از تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان و سپیدرود قرار بگیرد که نه پول درستی خرج می‌کنند و نه تکلیف مالکیت‌شان مشخص است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها