X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اردیبهشت 1397, 11:46
کد خبر: 26598
خبرنگار: khani
نظرات: 25

مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم

نیکفر: در حال مذاکره با گزینه اصلی هستیم

نیکفر: در حال مذاکره با گزینه اصلی هستیم نیکفر: در حال مذاکره با گزینه اصلی هستیم
رییس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: با گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در حال مذاکره هستیم و تا آخر هفته نهایی و اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با ایمنا در مورد گزینه نهایی سرمربی فوتبال سپاهان، اظهار کرد: گزینه نهایی سرمربی تیم فوتبال سپاهان هنوز قطعی نشده است اما در حال مذاکره با گزینه اصلی هستیم و امیدوار هستیم تا آخر هفته نهایی شود.
وی ادامه داد: اگر با گزینه‌ای که در حال مذاکره با او هستیم، نهایی نشود گزینه‌های ایرانی و خارجی دیگری هم وجود دارد اما در حال حاضر به گزینه دیگری فکر نمی‌کنیم و تا آخر هفته صبر می‌کنیم که گزینه اصلی باشگاه نهایی شود.
نیکفر در مورد جذب بازیکن برای فصل پیش‌رو، گفت: بازیکنان را باید سرمربی تیم انتخاب و لیست آن‌ها را به باشگاه ارائه دهد.
رییس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه آیا با افزایش قیمت دلار باشگاه برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی دارد و مشکلی برای این موضوع ندارید، تصریح کرد: جذب بازیکن خارجی و حتی ایرانی بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و در صورتی که سرمربی تیم درخواست بازیکن خارجی دهد، باشگاه مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
وی در مورد صحبت‌های هفته گذشته مجری برنامه ضربه آزاد در خصوص هزینه ۴۳ میلیاردی تیم فوتبال سپاهان، تأکید کرد: مبلغ عنوان شده در این برنامه اشتباه محض بود. باشگاه سپاهان فقط تیم فوتبال نیست، بلکه باشگاه در ۶۵ رشته ورزشی در بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد که کل بودجه باشگاه هم این مبلغ نیست. نمی‌دانم مجری برنامه ضربه آزاد این ارقام را از کجا آورده است.
نیکفر با بیان اینکه باشگاه سپاهان یک شرکت بورسی است، اضافه کرد: تمامی حساب‌های باشگاه شفاف و مشخص است و همه موارد به بورس گزارش می‌شود. باشگاه سپاهان زیرمجموعه کارخانه فولاد مبارکه سپاهان است، حساب‌های باشگاه نیز در نهایت در تلفیق حساب‌های فولاد مبارکه می‌رود، بنابراین از نظر حسابرسی، باشگاه سپاهان یک ریال هم هزینه کند حساب آن با سند مشخص است.
رییس هیئت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: کل هزینه تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان، ۲۱ میلیارد تومان است که اسناد آن هم موجود است. ما به گفته برخی دوستان که عنوان می‌کنند این مبلغ کم یا زیاد است، کاری نداریم. هزینه تیم‌های پایه سه، چهار میلیارد است و بسیاری از فوتبالیست‌های امروز، پرورش‌یافته مکتب سپاهان هستند که از ۹ سالگی در آکادمی سپاهان بازی می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها