X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 اردیبهشت 1397, 14:27
کد خبر: 26614
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هدف گذاری برای قهرمانی در آسیا

تابش: اجازه نمی‌دهم اشتباهات گذشته تکرار شود

تابش: اجازه نمی‌دهم اشتباهات گذشته تکرار شود تابش: اجازه نمی‌دهم اشتباهات گذشته تکرار شود
مدیر عامل با شگاه سپاهان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده تصمیمات نهایی در خصوص سرمربی تیم فوتبال گرفته می‌شود، گفت: اجازه نمی‌دهیم اشتباهات گذشته دوباره برای سپاهان تکرار شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: الان نمی‌توانم هیچ صحبتی در این خصوص داشته باشم. به ما یک روز دیگر فرصت دهید تا در خصوص این مسائل صحبت کنیم.
وی افزود: بر خلاف صحبت‌هایی که شده تا کنون با هیچ بازیکنی قرارداد داخلی امضا نکردیم، برای ما نظر سرمربی بسیار مهم است و تا زمانی که سرمربی تیم مشخص نشده است با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نمی‌شویم. بعد از معرفی وی و بر اساس لیستی که می‌دهد وارد مذاکره با بازیکنان مد نظر خواهیم شد، شاید بازیکنانی مد نظر ما و کمیته فنی باشند ولی منتظر نظر سرمربی خواهیم بود.
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است اتفاق جپاروف برای دیگر بازیکنان مدنظر سپاهان تکرار شود یا خیر، تصریح کرد: جپاروف بازیکن بسیار خوبی است، ممکن بود جباروف را می‌گرفتیم و سرمربی اعتقادی به وی نداشت. تمامی این موضوعات منوط به نظر سرمربی است خود ما هم عجله داریم.
تلاش می‌کنیم تا شروع لیگ نقش جهان آماده‌تر از قبل شود
مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان و روند آماده سازی آن برای شروع فصل گفت: پیمانکار کار خود را شروع کرده و یک فرصت 4 ماهه اعلام کرده است. کارگاه‌هایی تشکیل شده که با توجه به شروع لیگ که اوایل مردادماه اعلام شده بالطبع به طور کامل طبقه دوم را نخواهیم داشت. تلاش ما براین است که زودتر بتوانیم از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کنیم و اگر موردی باقی ماند بین وقفه‌هایی که در مسابقات ایجاد می‌شود آن را تکمیل می‌کنیم.
وی تاکید کرد: مهم‌تر از بحث طبقه دوم، بحث برداشتن تپه‌های خاکی و جاده‌های دسترسی به ورزشگاه و پارکینگ است. قول داده شده پارکینگ اصلی که بزرگتر از پارکینگ فعلی است در اسرع وقت تکمیل و آماده بهره برداری شود.
سپاهان هر سال برای قهرمانی بسته می‌شود
تابش اظهار کرد: با توجه به پتانسیل به سبقه و توانی که باشگاه سپاهان دارد و حمایت کننده‌ای مثل فولاد مبارکه باید هر سال این تیم برای قهرمانی بسته شود. سپاهان پتانسیل آن را دارد و ما تلاش خود را برای جبران مافات انجام می‌دهیم. سپاهان هر سال باید برای قهرمانی وارد میدان شود. اتفاقات سال گذشته دلایل مختلفی دارد که بحث آن مفصل است.
وی ادامه داد: اشتباهاتی شد از جمله تغییرات متعدد مدیریتی که داشت. سرمربی و بازیکنان تیمی که قهرمان شده بود شخم زده شد و 80 درصد تیم تغییر می‌کند، این تغییرات چنین تبعاتی هم دارد به هر جهت عدم ثبات مدیریت و سرمربی بازیکنان بدون نتیجه نخواهد ماند.
وی تاکید کرد: باید تیم استخوان بندی خود را حفظ کند و نقاط ضعف آن برای فصل بعد تغییر و پوشش داده شود و تقاط قوت نیز تقویت شود. سرمربی هم که الی ماشاالله! هر دوره یک سرمربی داشتیم با تمام این اوصاف به دنبال ایجاد ثبات در تمام زمینه‌ها هستیم. ابتدا سرمربی توانمند و مقتدری خواهیم آورد و تیم خوبی را سازماندهی می‌کنیم که با قدرت همان سپاهان گذشته شود و مردم و هواداران پر شور و پر تعداد ما بتوانند کماکان از تماشای بازی تیمشان لذت ببرند.
مدیر عامل سپاهان تاکید کرد: الان من مسئولیت دارم و اختیار تام. تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهم شرایط بد دوباره تکرار شود، خودم سال ها در ورزش بازی، مربیگری و مدیریت کردم، به هیچ وجه اجازه چنین کاری نمی‌دهم. تیم را تقویت می‌کنیم و این به این معنا نیست که کل سپاهان فعلی را تغییر دهیم. بازیکنان خوبی داشتیم ولی جنس ما جور نبود، نقاط ضعف را تقویت می‌کنیم و تیم خوبی را در این فصل خواهیم داشت.
هدف گذاری برای قهرمانی در آسیا

تابش با اشاره به برنامه ریزی و هدف گذاری‌ها باشگاه گفت: بر اساس برنامه‌هایی که داریم امسال برای قهرمانی خواهیم جنگید و طی 3 یا 4 سال آینده هدف گذاری ما قهرمانی آسیا خواهد بود. سپاهان دارای برنامه است اگر ما همان استراتژی سپاهان را دنبال کنیم کمتر دچار مشکل می‌شویم.
وی در خصوص شایعات آمدن قلعه نویی به سپاهان خاطر نشان کرد: قلعه نویی یکی از بهترین مربیان ایران هست و در تیم‌هایی که بوده عملکرد موفقی داشته است. ما هم امسال یک مربی موفق و خوب خواهیم داشت و تیم خیلی خوبی هم با نظر سرمربی وقت سازماندهی خواهیم کرد. امیدوارم هم سپاهان خیلی خوبی در این فصل داشته باشیم و هم اینکه آب زاینده رود دوباره جاری شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها