X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اردیبهشت 1397, 12:39
کد خبر: 26619
خبرنگار: lark
نظرات: 6

امیدوارم مدیران، اشتباهات سالهای گذشته را تکرار نکنند

فتاحی: هر شخصی که خود را سپاهانی میداند قلباً باید از این نام حمایت کند

فتاحی: هر شخصی که خود را سپاهانی میداند قلباً باید از این نام حمایت کند فتاحی: هر شخصی که خود را سپاهانی میداند قلباً باید از این نام حمایت کند
آنالیزور سابق باشگاه سپاهان می گوید: سپاهان نیاز به مربی بزرگ و با دانشی دارد. سپاهان باشگاه بزرگی است به همین دلیل، انتخاب همه عوامل مجموعه نیز باید به همان اندازه بزرگ باشد.
حسام فتاحی، پیشکسوت و آنالیزور سابق باشگاه سپاهان که این روزها روند درمان خود را پیگیری می کند، به سوال خبرنگار پایگاه خبری طوفان زرد مبنی بر انتخاب سرمربی این تیم گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است به همین دلیل ، انتخاب همه عوامل مجموعه نیز باید به همان اندازه بزرگ باشد. سپاهان نیاز به مربی بزرگ و با دانشی دارد. سرمربی آینده در این شرایط باید مدیریت بالایی داشته باشد تا بتواند این تیم را به روزهای خوش قهرمانی اش نزدیک کند. در این شرایط هر شخصی که خود را سپاهانی میداند قلباً باید با تمام وجود از این نام حمایت کند.
وی با بیان اینکه مهمترین عامل در موفقیت هر مجموعه، انجام کارها به صورت تفکیک شده ؛ براساس شرح وظایف حرفه ای و سازمانی و با رعایت کلیه مسائل اخلاقی به ثمر خواهد نشست، افزود: سیاست مدیران در سالهای اخیر و استفاده از بازیکنان جوان و خالی شدن تیم از وجود بازیکنان تاثیرگذار با توجه به شرایط تیم، سیاستی کاملا اشتباه بود. باید بدانیم که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان بزرگ، سریع تر رشد می کنند و با بودن در کنار هم مکمل یکدیگر می شوند.
فتاحی درباره انتظارش از هواداران سپاهان در فصل جدید اذعان کرد: انتظار من برای فصل پیش رو در ابتدا از هواداران است که همه برای نام بزرگ سپاهان همچون سالهای گذشته تلاش کنند تا با همدلی دوباره به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنیم .
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سپاهان اضافه کرد: البته مدیران هم باید بدانند که مردم و هواداران باهوش هستند و تفاوت خدمت با منفعت طلبی را خوب میدانند. آنها قدردان زحمات صادقانه نیز هستند. امیدوارم مدیران، اشتباهات سالهای گذشته را تکرار نکنند. آنها باید بدانند که سپاهان یک فرهنگ و یک هویت ریشه دار است و برای خدمت به مردم و خوشحالی دل آنها تلاش کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها