X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 اردیبهشت 1397, 09:27
کد خبر: 26632
خبرنگار: hamed
نظرات: 9

فرار از چالش های پیش رو، رمز موفقیت سپاهان...

سپاهان قلعه نویی، مسافر جاده آرامش؟!

سپاهان قلعه نویی، مسافر جاده آرامش؟! سپاهان قلعه نویی، مسافر جاده آرامش؟!
پس از گذشت چندین روز از پایان لیگ هفدهم، همه چشمان هواداران سپاهان به نیمکت سرمربی تیم طلایی نصف جهان دوخته شده تا ببینند این بار سکان دار تیم ناکام شان در دو سه فصل اخیر چه کسی خواهد شد؟ سپاهانی که با کسب پنج عنوان قهرمانی تنها تیم 5 ستاره لیگ برتر ایران محسوب می شود، حالا از آخرین قهرمانی اش در لیگ بیش از سه سال می گذرد و انگار این دوری سبب شده تا میدان برای تیم های پر هزینه و البته پر حامی پایتخت مهیا شود و حالا نفس های پرسپولیس با 4 عنوان قهرمانی، برای طلایی پوشان بیش تر از همیشه احساس شود.
سپاهان اصفهان که این روزها مسعود تابش را بر صندلی مدیریت خود نظاره می کند، در انتظار یک تصمیم کاملا فوتبالی توسط این مدیر ورزشی است. تصمیمی که هر چه هست باید آغازی باشد برای اتمام همه ناکامی های سه فصل اخیر زردپوشان.
این روزها نام های مختلفی برای نیمکت سپاهان در محافل خبری بیان شد، از نام دایی گرفته تا الکس نوری که همه و همه با آمدن نام امیر قلعه نویی رنگ باخت. اگرچه هنوز هیچ خبری مبنی بر امضای قرارداد میان سپاهان و امیرخان به طور رسمی بیان و رسانه ای نشده اما می توان تقریبا سرمربی گری ژنرال را در سپاهان قطعی دانست؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد امیدهای بسیاری را برای هواداران پرافتخار ترین تیم ایران زنده خواهد کرد، امید به کسب جام های قهرمانی، امری که در گذشته برای سپاهانی ها بسیار مرسوم بود و چند سالی است که با آن غریبه شده اند.
از سویی دیگر می توان به جلسه میان مدیران باشگاه و اسطوره سپاهان، محرم نویدکیا اشاره کرد که گویا مبنی بر درخواست قلعه نویی برای اضافه شدن محرم به کادرفنی صورت گرفته و این شاید برای بسیاری تکمیل کننده خبر خوب مربی گری قلعه نویی باشد... اما در این بین یک نکته مهم را نمی توان نادیده گرفت و آن چالشی است که همراه با این فرصت ایجاد می شود.
مسعود تابش و تیم مدیریتی سپاهان به خوبی می دانند که با آمدن قلعه نویی پر افتخار و نویدکیای محبوب دیگر تمام برگ های برنده شان رو شده است، بدون شک چالش نتیجه گیری مهم ترین و استرس زا ترین اتفاق پس از این تغییر و تحولات در تیم طلایی نصف جهان خواهد بود.
بی تردید همه و همه باید دست به دست هم دهند تا سپاهانی که روزی قهرمانی برایش یک قصه تکراری بود باز هم در اوج بدرخشد و بازهم به همه ثابت کند که بیان این جمله که "اصفهان پایتخت فوتبال ایران است" گزافه گویی نیست... البته که با کمی مدیریت و البته حمایت می توان از تمام چالش ها عبور کرد و به این امیدوار بود که امضای قلعه نویی آغاز حرکت در جاده قهرمانی، افتخار و البته آرامش باشد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها