X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 اردیبهشت 1397, 13:53
کد خبر: 26633
خبرنگار: lark
نظرات: 34

الان هر چه بگویم حدس و گمان است

تابش: تا چهارشنبه درباره سرمربی سپاهان حرفی برای گفتن ندارم

تابش: تا چهارشنبه درباره سرمربی سپاهان حرفی برای گفتن ندارم تابش: تا چهارشنبه درباره سرمربی سپاهان حرفی برای گفتن ندارم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر درباره انتخاب سرمربی سپاهان حرفی برای گفتن ندارم و تا روز چهارشنبه خبر قطعی در این باره را اعلام می‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، انتخاب سرمربی فصل آینده 2 تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن، بحث داغ این روزهای محافل فوتبالی است و همه منتظر تعیین تکلیف امیر قلعه‌نویی در فوتبال اصفهان هستند.
هر چند پس از جلسه چهارشنبه هفته گذشته نماینده قلعه‌نویی با اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و اظهارات قلعه‌نویی پس از این جلسه، برخی او را سرمربی فصل آینده سپاهان می‌دانند، اما در نصف‌جهان هنوز همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
امروز هم یکی از روزنامه‌های محلی اصفهان مدعی شده قلعه‌نویی رقمی نجومی برای حضور روی نیمکت سپاهان به مدیران این باشگاه پیشنهاد داده است که این موضوع روند مذاکره با وی را کند کرده و مشخص نیست این ادعا تا چه میزان صحت دارد.
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره روند انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال سپاهان و مذاکره با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: تا آخر هفته در این مورد حرفی برای گفتن ندارم. جلسه‌ای در پیش دارم و امیدوارم بتوانم تا روز چهارشنبه خبر قطعی در این خصوص را اعلام کنم.
وی افزود: هم‌اکنون با امور مالی باشگاه جلسه دارم و تا روز چهارشنبه هم با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نخواهم کرد. روز چهارشنبه در مورد همه چیز حرف برای گفتن زیاد دارم.
تابش ادامه داد: الان هر چه بگویم حدس و گمان است و روز چهارشنبه می‌توانم به خوبی پاسخگوی رسانه‌ها باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها