X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 اردیبهشت 1397, 11:56
کد خبر: 26637
خبرنگار: khani
نظرات: 11

گزینه‌های احتمالی تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان

گزینه‌های احتمالی تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان گزینه‌های احتمالی تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان
کمتر از یک ماه دیگر پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران باز می‌شود و تعدادی از بازیکنانی که قرارداد آن‌ها با باشگاه سپاهان اصفهان به پایان می‌رسد، ماندنشان در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبیری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران از 23 خرداد ماه شروع و تا 13 شهریور ماه سال 97 ادامه دارد. با توجه به نتایج سپاهان در لیگ هفدهم انتظار می‌رود این تیم بسیار فعال‌تر از تیم‌های دیگر در بازار نقل وانتقالات باشد. برخی بازیکنان سپاهان نیز ممکن است قراردادشان با باشگاه پایان یافته باشد ولی باشگاه تمایل به تمدید قرارداد با آن‌ها داشته باشد. البته تمامی این‌ها بستگی به نظر سرمربی بعدی سپاهان دارد. با این حال بعید است برخی از بازیکنانی که قرداد آن‌ها به اتمام رسیده است باشگاه با آن‌ها تمدید قرارداد نکند.
ابراهیم عالمه، گلر سوریه‌ای سپاهان که در نیم فصل دوم به این تیم ملحق شد، خیلی زود توانست دل هواداران سپاهان را به دست آورد و خیال باشگاه سپاهان را حداقل در درون دروازه راحت کند. عملکرد این دروازه بان بر خلاف دیگر خارجی‌های سپاهان بود که بعید به نظر می سد سال آینده در جمع طلایی پوشان نباشد.
عزت الله پور قاز، مدافع سابق تیم ملی ایران که در این فصل عملکرد سینوسی در تیم سپاهان اصفهان داشت، قراردادش با پایان لیگ به اتمام رسید. مدافعی که با نظر مستقیم کرانچار به سپاهان اضافه شد و ماندنش در سپاهان بستگی به نظر سرمربی آینده سپاهان دارد.
مهدی شریفی، بازیکنی که هوداران علاقه زیادی به او داشتند در نیم فصل دوم به سپاهان اضافه شد و نتوانست آنطور که باید دل هواداران را به دست آورد، با این حال باید دید شریفی که محصول خود آکادمی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود، می‌تواند فصل آینده در تیم پر افتخار اصفهانی ماندگار شود یا سر از تیم دیگری در می‌آورد.
مروان حسین و ادون حسنی، دو خرید خارجی نه چندان موفق تیم سپاهان که البته جدایی آن‌ها از سپاهان قطعی شد و عوامل باشگاه منتظر انتخاب سرمربی جدید برای تمدید یا عدم تمدید آن‌ها نماندند! مروان حسین مهاجمی که در طول فصل فقط موفق به زدن دو گل برای سپاهان شد و ادون حسنی آلبانیایی که با امیدواری‌های زیادی به سپاهان اضافه شد ولی در آخر فصل راهی جز خروج از درب‌های باشگاه سپاهان نداشت.
حسین پایی، کاپیتان کهنه کار سپاهان که او هم قراردادش با سپاهان به اتمام رسید و معلوم نیست می‌تواند در فصل آینده هم با پیراهن سپاهان به میدان برود یا خیر.
تعدادی دیگر از بازیکنان زیر 23 نیز هستند که امسال قرار داد آن‌ها با سپاهان تمام می‌شود و ماندن یا نماندن آن‌ها بستگی به نظر کادر فنی جدید سپاهان خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها