X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 اردیبهشت 1397, 13:50
کد خبر: 26641
خبرنگار: lark
نظرات: 6

دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدرس فیفا

دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدرس فیفا دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدرس فیفا
فلمینگ، مدرس دانمارکی فیفا، با حضور در باشگاه سپاهان با مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه، دیدار داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، فلمینگ سرتیس لو، مدرس دانمارکی فیفا، که به منظور برگزاری ششمین دوره کلاس دانش افزایی و ارتقای سطح مربیان ایرانی به کشورمان سفر کرده است، با حضور در باشگاه سپاهان، نشستی دوستانه با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه برگزار کرد.
فلمینگ در این دیدار، با بیان اینکه در این سالها همواره نتایج تیم فوتبال سپاهان را پیگیری می کرده است، گفت: خوشبختانه در بین باشگاه های ایرانی، سپاهان از لحاظ زیرساخت ها و امکانات، شرایط بسیار خوبی دارد و این مسئله می تواند اتفاقات بسیار خوبی را در فوتبال ایران را رقم بزند.
تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هم با تشریح اهداف و فعالیتهای باشگاه در حوزه آموزش از فلمینگ بابت تلاش در جهت افزایش دانش مربیان ایرانی تشکر کرد.
لازم به ذکر است در این کلاس دانش افزایی، سه نفر از مربیان سپاهانی به نامهای حسین چرخابی، مجتبی توتونی و کریم قنبری حضور داشتند.
پیش از این و در سال ۲۰۰۹ نیز، فلمینگ به عنوان مدرس، یک دوره آموزشی را برای مربیان تیمهای پایه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار کرده بود
دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدرس فیفا
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها