X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1397, 00:57
کد خبر: 26655
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

قهرمانی بارسلونا در هفته خداحافظی شکوهمند تورس، اینیستا و بوفون

قهرمانی بارسلونا در هفته خداحافظی شکوهمند تورس، اینیستا و بوفون قهرمانی بارسلونا در هفته خداحافظی شکوهمند تورس، اینیستا و بوفون
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت . با آخرین فوتبال اروپای این فصل همراه باشید.
قهرمانی بارسلونا در هفته خداحافظی شکوهمند تورس، اینیستا و بوفون

هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا با مصاف ویارئال و رئال مادرید ادامه یافت. این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا شاگردان زیزو با تساوی به دیدار لک لک ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا که شنبه در کیف برگزار می شود، بروند. برای رئال گرت بیل و کریستیانو رونالدو گلزنی کردند. در جدول لیگ برتر اسپانیا، رئال مادرید با این تساوی 76 امتیازی شد و فصل را با رتبه سوم به پایان رساند. ویارئال هم با 61 امتیاز پنجم است. در ادامه، اتلتیکو مادرید پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان ایبار بود. روخی‌ بلانکو که این هفته فرناندو تورس را برای آخرین بار در ترکیب خود می دید، با وجود درخشش این بازیکن مقابل ایبار با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. تورس در این بازی هر دو گل اتلتیکو را در دقایق 42 و 60 به ثمر رساند تا خداحافظی با شکوهی داشته باشد.برای ایبار کیه دقیقه 35 و پنا دقیقه 70 گلزنی کردند. اتلتیکو با این تساوی 79 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. ضمن آنکه شاگردان سیمئونه از دقیقه 63 با اخراج لوکاس هرناندز 10 نفره بودند. تیم فوتبال بارسلونا آخرین بازی فصل را در ورزشگاه نیوکمپ مقابل رئال‌سوسیداد برگزار کرد و برابر این تیم با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. فیلیپ کوتینیو در دقیقه 57 با شلیک دیدنی خود دروازه حریف را باز کرد تا آبی اناری ها در پایان فصل به امتیاز 93 برسند. این بازی تحت تاثیر خداحافظی آندرس اینیستا از جمع آبی اناریها برگزار شد و هواداران تیم بارسلونا برای کاپیتان همیشه محبوب خود سنگ تمام گذاشتند. اینیستا در دقیقه 80 بازی با چشمانی اشکبار تعویض شد و بازوبند کاپیتانی را به لیونل مسی واگذار کرد.

تیم یوونتوس در هفته پایانی سری آ میزبان تیم سقوط کرده هلاس ورونا بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه که تحت تاثیر خداحافظی بوفون دروازه بان افسانه ای بیانکونری قرار داشت ، دنیله روگانی دقیقه 49 و پیانیچ دقیقه 52 گلهای بانوی پیر را به ثمر رساندند.تک گل مهمان نیز دقیقه 76 توسط آلسیو چرچی وارد دروازه حریف شد. ضمن آنکه استفان لیختشتاینر مدافع راست سوئیسی یووه که او هم بازی آخر خود را با پیراهن یووه پس از هفت سال حضور در این تیم انجام داد ، در دقیقه 85 یک ضربه پنالتی از دست داد. جیانلوئیجی بوفون در دقیقه 63 این مسابقه از زمین خارج شد و وداعی احساسی با بازیکنان و هواداران یووه داشت تا به 17 سال حضور درخشان در چارچوب دروازه این تیم پایان دهد. تیم فوتبال میلان در شبی که عملکرد بسیار خوبی داشت با 5 گل بنفش ها را مغلوب کرد تا سهمیه لیگ اروپا و رتبه ششم، نتیجه سرمایه گذاری هنگفت این تیم در تابستان باشد. اینتر میلان در دیداری دراماتیک، با نتیجه 3-2 لاتزیو را شکست داد و موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند. در بازی دیگر رم در دیداری تشریفاتی موفق شد با یک گل ساسولو را شکست دهد تا با 77 امتیاز رتبه سوم را در اختیار بگیرد.تنها گل این بازی را پیگولو بازیکن ساسولو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. در پایان این فصل تیم فوتبال یوونتوس با کسب 95 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

پاری سن ژرمن که چند هفته پیش عنوان قهرمانی خود را نهایی کرد، در آخرین حضور اونای امری برابر کان به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. موناکو قهرمان فصل قبل توانست در خانه تروا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد تا نایب قهرمان شود. دو تیم لیون و نیس مقابل هم صف آرایی کردند که در انتها لیون با نتیجه 3-2 حریف خود را شکست داد. مارسی با نتیجه 2 -1 بر آمیان غلبه کرد و لیل با نتیجه عجیب 5 - 0 برابر میزبان خود، سنت اتین شکست خورد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها