X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1397, 12:50
کد خبر: 26657
خبرنگار: khani
نظرات: 10

نقش هواداران در موفقیت سپاهان

زاغی‌نژاد: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای سپاهان بود

زاغی‌نژاد: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای سپاهان بود زاغی‌نژاد: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای سپاهان بود
مربی سابق سپاهان امیر قلعه‌نویی را بهترین انتخاب برای سرمربیگری سپاهان و امید نمازی را انتخابی کارشناسی‌شده برای ذوب‌آهن دانست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، قاسم زاغی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: طبیعی است که با توجه به اتفاقاتی که در 3 فصل گذشته در سپاهان رخ داده بود، یک انتخاب کارشناسی لازم بود تا این تیم را از بحران فعلی خارج کند و با توجه به سوابق مربیان ایرانی، قلعه‌نویی بهترین گزینه برای سپاهان بود.
وی افزود: البته پروسه انتخاب قلعه‌نویی برای سرمربیگری سپاهان خیلی هم ساده اتفاق نیفتاد، چون قلعه‌نویی انسان متعهدی است که به قول و قرار خود پایبند است و چون قراردادش با ذوب‌آهن یک ساله بود، صبر کرد تا قراردادش تمام شود و درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
مربی سابق سپاهان با بیان اینکه قلعه‌نویی مربی باهوشی است، ادامه داد: وی سعی می‌کند تیمش را با توجه به حد و اندازه‌های خود انتخاب کند و سپاهان هم از این نظر بهترین است و آسیا هم برای این تیم احترام قائل است. قلعه‌نویی انتخاب بسیار خوبی بود و مطمئن هستم که او اتفاقات خوبی در سپاهان رقم خواهد زد و تیمی بسته می‌شود که با جبران شرایط 3 فصل گذشته به جایگاه اصلی خود که قهرمانی است، می‌رسد.
‌زاغی‌نژاد گفت: موفقیت سپاهان با توجه به فراز و نشیب‌هایی که این تیم در 3 فصل گذشته تجربه کرده است، انرژی بیشتری از قلعه‌نویی می‌طلبد، اما چون او تمام مشکلات را می‌بیند و با توجه به نیاز تیمش تصمیم می‌گیرد، در سپاهان موفق می‌شود.
انتخاب نمازی کارشناسی‌شده بود
وی در مورد انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: چون ذوب‌آهن مربی مانند قلعه‌نویی داشته، باید یک مربی خوب و قوی انتخاب می‌کرد که به نظر من، انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن نیز کارشناسی‌شده بود و ذوب‌آهن می‌تواند با نمازی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
مربی سابق تیم فوتبال سپاهان درباره مهم‌ترین ابزار 2 تیم اصفهانی برای موفقیت در لیگ هجدهم اظهار داشت: بهترین ابزار 2 تیم در این راه تصمیمات کلان مدیریتی در 2 باشگاه خواهد بود. سپاهان صرفنظر از 3 فصل اخیر، در سال‌های گذشته افتخارات زیادی کسب کرد که این تیم را در باور مردم اصفهان به قهرمان بلامنازع ایران تبدیل کرد و آوازه این تیم به آسیا هم رسید. بنابراین آمدن قلعه‌نویی و تجربه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان و تصمیم درست مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه در انتخاب قلعه‌نویی، کمک می‌کند که سپاهان به زودی به روزهای خوب خود برگردد.
نقش هواداران در موفقیت سپاهان
زاغی‌نژاد در مورد نقش هواداران سپاهان در نتایج آینده این تیم گفت: قلعه‌نویی مربی کوچکی نیست و تمام ابزارهای موفقیت را رصد می‌کند که یکی از مهم‌ترین آنها هواداران سپاهان هستند. به نظر من هواداران سپاهان در 3 فصل گذشته بسیار آسیب دیدند و مظلوم واقع شدند. همان‌طور که خیلی از موفقیت‌های سپاهان مدیون هواداران این تیم است، بخشی از فرآیند آمدن قلعه‌نویی به سپاهان نیز با اصرار این هواداران شکل گرفت و اگر این موارد کنار هم قرار گیرد، می‌تواند دوباره سپاهانی موفق را به فوتبال ایران معرفی کند.
وی ادامه داد: مسئولیت قلعه‌نویی در این خصوص بسیار مهم است و او هم همیشه نشان داده در مواقع بحرانی تصمیمات خوبی می‌گیرد. امیدوارم با حمایتی که هواداران از مدیریت کارخانه گرفته تا مدیریت باشگاه و کادر فنی انجام می‌دهند، راه سپاهان در لیگ هجدهم به قهرمانی ختم شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها