X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1397, 14:22
کد خبر: 26671
خبرنگار: khani
نظرات: 15

پارسال نتوانستم به تیم کمک کنم؛

حسن‌زاده: با کمال افتخار در سپاهان می‌مانم

حسن‌زاده: با کمال افتخار در سپاهان می‌مانم حسن‌زاده: با کمال افتخار در سپاهان می‌مانم
مسعود حسن زاده می گوید که امیرقلعه نویی می تواند سپاهان را بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگرداند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود حسن زاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" و در پاسخ به این سوال که سالی که گذشت، نه برای او و نه سپاهان خوب نبود، عنوان کرد: متاسفانه هم من و هم سپاهان بدشانسی های زیادی آوردیم. با مصدومیت سنگینی که داشتم خیلی دیر به تیم اضافه شدم و شرایط طوری شد که نتوانستم به تیم کمک کنم. فصل جدید را امیدوارم محکم و جدی تر دنبال کنیم.
حسن زاده در خصوص تغییرات زیاد مربی و مدیرعامل در تیم طی حضور یک و نیم ساله خود گفت: خب از زمانی که من به تیم در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم اضافه شدم هم مدیرعامل عوض شده و هم مربی. در این تغییراتی در راس مدیریتی باشگاه انجام شده و از نظر بازیکنی هم در حال تغییر بوده و اسکلت اصلی تیم تغییر کرده است.
مهاجم سابق ذوب آهن در مورد حضور امیرقلعه نویی هم افزود: از اول هم به نظرم باید یک مربی کار کشته و با تجربه مثل آقای قلعه نویی سرمربی تیم می شد که شرایط سپاهان اینگونه نمی شد.
حسن زاده در پاسخ به این سوال که پس او هم یکی از دلایل ضعف سپاهان طی سه سال اخیر را تغییرات زیاد می داند، اضافه کرد: اره خوب صد در صد وقتی از بالا تا پایین تیم عوض می شود، نباید انتظار داشت که تیم خیلی زود نتیجه بگیرد. حتی امیرقلعه نویی هم در نیم فصل اول لیگ نتایج خوبی نگرفت ولی در ادامه شرایط خیلی خوب برای آنها پیش رفت.
مهاجم سابق سایپا در مورد اینکه آیا حضور قلعه نویی می تواند به مشکلات سپاهان پایان دهد و این تیم را به جمع مدعیان بازگرداند، توضیح داد: فکر می کنم با تجربیاتی که طی سه سال اخیر کسب شده، دیگر تغییرات زیاد در تیم انجام نشود. امیرقلعه نویی هم پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و امیدوارم چه من باشم و چه نباشم، سپاهان به قدرت سابق بازگردد.
مهاجم 27 ساله سپاهان که با پایان فصل قراردادش با این تیم خاتمه یافته، در مورد شرایط خود اظهار داشت: الان قراردادم تمام شده و خوشبختانه در سلامتی کامل هستم. برای جابجایی اولویت اولم سپاهان است و تا جایی که امکان داشته باشد منتظر می مانم تا اگر در افکار آقای قلعه نویی بودم کار کنم. چند سال است که دوست دارم با آقای قلعه نویی که به دلیل مشکلات رضایت نامه ای فرصت همکاری با ایشان فراهم نشد ولی خوشحالم که حالا ایشان در تیم سپاهان هستند.
مهاجم 185 سانتی متری تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که امیرقلعه نویی قبلا به بازی او علاقه داشته و همین ممکن است سبب ادامه حضور او در سپاهان شود، توضیح داد: به هر حال نظر خود آقای قلعه نویی است و باید ببینیم چه می شود. به هر حال من چون بازیکن هستم و اگر من را خواستند با کمال افتخار می مانم و بازی می کنم.
وی که عملکرد خوبی در سپاهان تا پیش از مصدومیت سنگین در دیدار برابر تراکتورسازی داشت، در این خصوص بیان کرد: خدا را شکر در نیم فصلی (نیم فصل دوم لیگ شانزدهم) که آمدم 8 گل زدم و چند پاس گل دادم. خدا را شکر ذهنیت خوبی هواداران سپاهان نسبت به من دارند ولی متاسفانه اتفاقی که افتاد باعث شد 24،25 بازی را از دست بدهم و وقتی در 5 هفته پایانی لیگ هفدهم به میادین برگشتم، اینقدر شرایط تیم بد بود که نتوانستم کمکی به تیم کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها