X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 خرداد 1397, 12:35
کد خبر: 26677
خبرنگار: khani
نظرات: 7

«امیرخان» که به سپاهان آمد٬ من هم آمدم!

نیازمند: سپاهان را یک انتخاب خوب برای رسیدن به اهدافم دیدم

نیازمند: سپاهان را یک انتخاب خوب برای رسیدن به اهدافم دیدم نیازمند: سپاهان را یک انتخاب خوب برای رسیدن به اهدافم دیدم
دروازه‌بان جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: به دنبال یک تجربه جدید بودم و سپاهان با حضور امیر قلعه‌نویی مسیر را برایم هموارتر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، پیام نیازمند در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه شب گذشته با تیم فوتبال سپاهان قراردادی 2 ساله امضا کرد و به این ترتیب از پیکان جدا شد، اظهار داشت: پیش از آمدن قلعه‌نویی به سپاهان مذاکراتی را با مدیران سپاهان داشتم و بعد از حضور ایشان و ابراز تمایل به جذب من تصمیم گرفتم امسال فوتبالم را در اصفهان ادامه دهم.
وی افزود: جا دارد از مسئولان پیکان یک تشکر ویژه داشته باشم و اعلام کنم این تیم خانه اول من است، اما به دنبال یک تجربه جدید بودم و به همین خاطر بود که سپاهان را یک انتخاب خوب برای رسیدن به اهدافم دیدم.
دروازه‌بان جدید تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است این تیم با قلعه‌نویی بتواند امسال ناکامی‌های چند سال اخیر را جبران کند و یک مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد، گفت: قلعه‌نویی در هر تیمی که کارکرده برای قهرمانی جنگیده است. قطعا سپاهان امسال از مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود. امیدوارم بتوانم در کنار دیگر ارکان تیم شرایطی را فراهم کنیم که ناکامی‌های سال گذشته را جبران و سپاهان را به مسیر اصلی قهرمانی بازگردانیم که البته به این مسئله خیلی خوشبین هستم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها