X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 خرداد 1397, 17:56
کد خبر: 26779
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

صداقت و سرعت!

ضعیف ترین اطلاع رسانی ممکن از یک سایت!

ضعیف ترین اطلاع رسانی ممکن از یک سایت! ضعیف ترین اطلاع رسانی ممکن از یک سایت!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد درحالی‌که فصل نقل و انتقالات همواره مهم‌ترین زمان برای اطلاع‌رسانی اخبار و تغییرات کادر فنی و بازیکنان فوتبال است شایعاتی از پیوستن بازیکنان از گوشه و کنار به گوش می رسد. همواره اما تأکید بر آن است که اخبار صحیح نقل و انتقالات از رسانه‌های رسمی هر باشگاهی اطلاع‌رسانی شود. اتفاقی که متأسفانه در باشگاه سپاهان به کندترین و محدودترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد. ازآنجایی‌که تقریباً لیست امیر قلعه‌نویی از روزهای گذشته بر همگان آشکار بود و گمانه‌زنی‌ها از حضور یا جدایی برخی بازیکنان به تیم سپاهان مطرح می‌شد تلاش هواداران و مخاطبان سپاهان بر این بود که اخبار رسمی را از سایت باشگاه سپاهان مطلع گردند.
در گام نخست اما اطلاع‌رسانی کند و ضعیف سایت باشگاه سپاهان قابل‌چشم‌پوشی است. چون معمولاً نقل و انتقالات در ساعاتی غیر اداری و اطلاع‌رسانی آن بر عهده همکارانی با سرعت عمل پایین است. اما آنچه در نقل و انتقالات فصل جاری بسیار دیده شد تغییر زمان بار گزاری اخبار است. در عجیب‌ترین اتفاق ممکن و پس از تأخیر یک‌ساعته در انتشار اخبار نقل و انتقالات شاهد آن هستیم که زمان خبرهای منتشرشده به ساعت‌های قبل‌تر تغییر می‌کند. و این موضوع تا حد زیادی توهین به درک مخاطبانی است که به‌طور لحظه‌ای سعی بر پیگیری اخبار هستند. به‌راستی‌که مقدمه هر فعالیت رسانه‌ای وجود سرعت در عین صداقت است.
در حالی که خبر پیوستن خالد شفیعی تا ساعت 17:19 روز جمعه 18 خرداد هنوز از سایت رسمی باشگاه سپاهان منتشر نشده بود این خبر ساعت 17:20 با زمان نمایشی 16:24 منتشر شد
ضعیف ترین اطلاع رسانی ممکن از یک سایت!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها