X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 خرداد 1397, 20:18
کد خبر: 26781
خبرنگار: khani
نظرات: 19

قلعه نویی حق انتخاب دارد

حسن زاده: عملکرد خوبی در سپاهان داشتم

حسن زاده: عملکرد خوبی در سپاهان داشتم حسن زاده: عملکرد خوبی در سپاهان داشتم
مسعود حسن زاده می گوید که در فصل جدید فقط به دنبال فوتبال است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مسعود حسن زاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که روز گذشته قراداد جدید خود را با تیم ذوب آهن امضاء کرد، در خصوص دورانی که در تیم طلایی پوش اصفهان تجربه کرد، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: زمانی که به سپاهان آمدم قرارداد یک و نیم ساله داشتم و فکر می کنم در 11 بازی 7 گل زدم و دو سه پاس گل دادم؛ عملکرد خوبی داشتم ولی یک بازی مانده تا پایان فصل، اتفاق بدی برایم افتاد که باعث شد 9 ماه از مسابقات دور باشم.
وی ادامه داد: موقعی هم که برگشتم شرایط بدی در تیم سپاهان داشتیم. وقتی بازیکنی رباط پاره کرده و 9 ماه دور از میادین بوده نمی تواند کمک زیادی بکند. سپاهان هم در منطقه خطر بود؛ من 6 ، 7 بازی آخر رسیدم ولی چند بازی بیشتر در ترکیب نبودم. در مجموع سپاهان تجربه خیلی خوبی برایم بود ولی بدشانس بودم که مصدوم شدم و هوادارهای خوب این تیم ریشه دار می دانند که برای تیم زحمت کشیدم.
حسن زاده در مورد شرایط خود در سپاهان و اینکه در دورانی به سپاهان رفت که این تیم اوضاع خوبی نداشت، بیان کرد: متاسفانه چند سالی است که سپاهان خوب نتیجه نمی گیرد ولی من خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم و در نیم فصل اول حضورم هم خوب کار کردم. همه منتظر بازگشت من بودند ولی خب به زمان نیاز داشتم.
مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص قرار گرفتن در لیست خروجی باشگاه سپاهان و اینکه از این موضوع ناراحت شده یا خیر، توضیح داد: چند سالی بود که امیرخان پیگیر شرایط من بودند و دوست داشتند که در تیمشان بازی کنم ولی چون قرارداد داشتم افتخار شاگردی ایشان را پیدا نکردم. سپاهان هم شرایط خوبی نداشت و به امیرخان حق می دهم که انتخاب های خود را داشته باشد. من رزومه خودم را دارم و فکر می کنم زمانی که فرصت بازی در تیم سپاهان را داشتم خوب بودم ولی جدایی از این تیم هم خیلی دوستانه صورت گرفت.
مهاجم 27 ساله ذوب آهن که پس از 2 سال دوری بار دیگر به این تیم بازگشت، در این مورد اضافه کرد: اول اینکه جا دارد از آقای نمازی و آذری تشکر گتم که اعتماد کافی داشتند. چند پیشنهاد داشتم که ذوب آهن از همه بهتر بود و خیلی بی سر و صدا این اتفاق افتاد. آقای آذری در چند سالی که آنجا بودم، برای من مث پدر بود. اصلا بحث مالی هم نداشتیم و سفید امضاء کردم. در فصل جدید به دنبال فوتبال بازی کردن هستم و اصلا بحث مالی برایم مهم نیست. فصل گذشته ذوب آهن نتایج خوبی گرفته و امیدوارم بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم.
مهاجم جدید ذوب آهن در خصوص تمدید قرارداد مدیران این باشگاه با برخی بازیکنان و اضافه شدن نفراتی مثل مسملمان و خودش به ترکیب تیم نیز عنوان کرد: موضوع مهم این بود که شاکله اصلی تیم حفظ شده و چند تا بازیکن خوب هم اضافه شده؛ از حضور مسلمان خیلی خوشحالم، چون بهترین پاسور لیگ در سال های گذشته بوده و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم.
حسن زاده در مورد اینکه چقدر امیدوار است که حسرت ذوب آهن برای قهرمانی در لیگ خاتمه یابد، اظهار داشت: یکی دوسال اول که به تیم آمدم، دو جام حذفی بردیم و بعد هم که من به سایپا رفتم، تیم ذوب آهن قهرمان سوپرجام شد. خب قهرمانی در لیگ برتر هم دور از دسترس نیست؛ مهم این است که تیم خوبی بستیم و تمام تلاشمان را می کنیم به موفقیت های بزرگی برسیم.
مهاجم ذوب آهن در پایان در خصوص شانس اصفهانی ها در فصل آینده نیز صحبت کرد: آرزوی موفقیت می کنم برای تیم سپاهان وامیدوارم این تیم ریشه دار در فصل جدید به روزهای خوب گذشته بازگردد. در فصل جدید تمام تیم ها برای قهرمانی تلاش می کنند و ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم تا موفقیت های بیشتری نسبت به رقبا به دست بیاوریم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها